کد خبر: 968086
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
یک شیرپاک خورده‌ای مثل زیباکلام که این طور یقینی از پایبندی امریکا و اروپا به برجام می‌گفت، پیدا خواهد شد که در مورد آرزوی عکس انداختن ترامپ با روحانی هم قصه بگوید!
صادق زیباکلام در یک توئیت نوشته که «نمی‌دانم کدام شیرپاک خورده‌ای این تصور را در ذهن جناب روحانی القا کرده که ترامپ شدیداً آرزومند گرفتن عکس با رئیس جمهور ایران است تا با آن پز داده و افتخار نماید. ایشان برای چندمین بار باز تکرار کردند که حاضر نیستند این آرزوی ترامپ را برآورده سازند و در کنار ایشان عکس بگیرند.»

صرف‌نظر از درستی و نادرستی توئیت زیباکلام، باید یادآور شویم از این مدل نظرات به رئیس جمهور کم داده نشده و از قضا این میان در ارائه نظراتی اینگونه جالب، نقش صادق زیباکلام کمرنگ هم نبوده است. یادآور شویم زمانی که زیباکلام از پایبندی ترامپ و اروپاییان به برجام می‌گفت: «ترامپ بیشترین انعطاف را نسبت به برجام نشان خواهد داد. او نه تنها برجام را آتش نخواهد زد بلکه پرونده برجام را در جایی امن در کاخ سفید قرار خواهد داد. نباید فراموش کنیم که آقای ترامپ یک بیزینس من و تاجر است و مصالح اقتصادی را فدای شعار‌های تندی که در دوران انتخابات داده نمی‌کند. آقای ترامپ می‌داند که اروپا با هرگونه خدشه یا نفی برجام مخالفت خواهد کرد. ترامپ می‌داند که متحدان غربی او قرص و محکم پای برجام ایستاده‌اند و او نیز پای برجام خواهد ایستاد، ضمن اینکه ممکن است در زبان برخی شعار‌هایی بدهد، اما یقین بدانید وی به برجام وفادار خواهد ماند.» بلی، یک شیرپاک خورده‌ای مثل شما که این طور یقینی از پایبندی امریکا و اروپا به برجام می‌گفتید، پیدا خواهد شد که در مورد آرزوی عکس انداختن ترامپ با روحانی هم قصه بگوید!
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
France
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
5
جالب بود ....خوب پیدا میکنید
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
10
این آقا،آنقدرشیرپاک خورده وحلال زاده هست که قبلاهم گفته بودانرژی اتمی به چه دردکشوری مثل ایران میخوره؟مثل همون حلال زاده قاجاری که گفته بودکام شیرین دوستانمان(انگلیس)راچرابایدبخاطریه مقدارآب شوردریای(خلیج فارس)تلخ وناراحتشون کنیم؟خلیج فارس رابایدبه کشوردوستمان انگلیس ببخشیم!
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
5
اعجوبه ای در تاریخ سیاسی ایران از بدو تاریخ تشکیل آن که نظیر آن نیامده و نخواهد آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار