کد خبر: 879847
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
سخنان جالب بازيگر تركيه‌اي از تجربه چادر سركردن! 
بازيگر تركيه‌اي حضور در فيلم سينمايي «جن زيبا» و ايفاي نقش يك زن ايراني را در اين كار تجربه‌اي متفاوت دانست. 
نورگل يشيل‌چاي در اين فيلم نقش زني را بازی مي‌كند كه بعد از يك حادثه توانايي صحبت كردن را از دست مي‌دهد. او كه از دو هفته قبل در ايران به سرمي‌برد جزئياتي را درباره نقش دلارام در فيلم «جن زيبا» بيان كرد. 
او با اشاره به اينكه حضور در اين نقش براي او تجربه‌اي تازه بوده است، گفت: «عادت به سركردن چادر برايم سخت بود، اما در اين زمينه به نسبت روزهاي نخستين الان خيلي بهتر هستم. در اينجا همكارانم به من مي‌گويند چادر خيلي به من مي‌آيد. خودم هم حس مي‌كنم چادر به من مي‌آيد و زيبايي اسرار‌آميزي مي‌دهد؛ زيبايي اسرارآميز سينماي ايران همين نيست؟»
او و گروه «جن زيبا» شب‌كار هستند. یشیل‌چای در مورد شرايط كار در اصفهان گفت: «اغلب شب‌ها تا صبح بيدار هستيم و اين يادآور سبك كارهاي كلاسيك فيلم‌هاي سينمايي است. بسيار علاقه‌مند هستم فرصتي به دست بياورم و شهر اصفهان را بگردم.» فيلم «جن زيبا» نمايش‌دهنده عشق، حس مادري، تنهايي و اسرار زندگي با لحن كمدي سياه است. 

ده‌نمكي در جشنواره فجر سي و ششم 
بعد از اينكه سازمان اوج از تهيه‌كنندگي كار جديد ده‌نمكي به اسم«طيب‌خان» كنار كشيد، ظاهراً ده‌نمكي قصد دارد فيلم جديدي را براي حضور در جشنواره توليد كند.
 مسعود ده‌نمكي، كارگردان آثاري همچون «رسوايي» و «اخراجي‌ها» به طور موقت پروژه «طيب‌خان» را كنار گذاشته‌است و بنا‌بر اخبار موثق مشغول نگارش فيلمنامه‌اي جديد است؛ فيلمي كه اگر شرايط به درستي ادامه پيدا كند، به فجر امسال احتمالاً خواهد رسيد. مسعود ده‌نمكي، كارگردان و نويسنده سينماي ايران از ماه‌ها پيش فعاليت خود را براي ساخت فيلمي به نام «طيب‌خان» براساس كتاب «زندگينامه طيب‌حاج‌رضايي، حرّ انقلاب» آغاز كرده بود. اخبار مربوط به تهيه و توليد اين فيلم به سرعت در فضاي مجازي منتشر شد و نظرات بسياري را با خود به همراه داشت تا آنجا كه بسياري از حضور دوباره ده‌نمكي در جشنواره فيلم فجر مي‌گفتند و بنا به گفته خود ده‌نمكي نيز اين فيلم براي حضور در فجر آماده مي‌شد. 
اما بر اساس آخرين اخبار‌رسيده، اين فيلم در همان گام نخست به دليل مشكلات بودجه ساخت متوقف شده است.«طيب خان» به عنوان پروژه‌اي تاريخي بودجه نسبتاً بالايي را براي توليد مي‌طلبيد؛ بودجه‌اي كه بدون شك از عهده سرمايه‌گذار خصوصي بر نخواهد آمد و حضور سازمان اوج مي‌توانست تضميني براي ساخت اين اثر باشد. 

همايون ارشادي راوي تاريخ باشگاه استقلال 
همايون ارشادي در پروژه «۴ فينال آسيا» به كارگرداني امير رفيعي، تاريخ باشگاه فوتبال استقلال را روايت مي‌كند. اين اثر محصولي در گونه مستند- داستاني است كه سعي دارد مروري داشته‌باشد بر تاريخ باشگاه استقلال و امير رفيعي كارگرداني آن را برعهده دارد. «۴ فينال آسيا» به تاريخ باشگاه استقلال از زمان تأسيس كه «دوچرخه سواران» نام داشت تا به امروز مي‌پردازد و بيش از ۷۰ نفر از بزرگان و پيشكسوتان باشگاه و اهالي رسانه در آن حضور دارند. ضمن اينكه چهره‌هاي مطرح سينما و تلويزيون نيز به عنوان راوي در اين مستند حضور خواهند داشت. امير رفيعي كه سابقه ساخت مستند «من ناصر حجازي هستم. . . » را در پرونده خود دارد، در اين مستند تاريخي كوشيده است نگاهي كاملاً بدون جانبداري نسبت به اتفاقات مهم تاريخ باشگاه آبي‌هاي پايتخت داشته باشد. تهيه‌كنندگي «۴فينال آسيا» را كه ممكن است عنوان آن تغيير كند، رفيعي خودش برعهده دارد و خشايار الوند، نويسنده سينما و تلويزيون به عنوان نويسنده سناريو در گروه توليد حضور داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار