کد خبر: 1117819
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
واكنش كاربران شبكه‌هاي اجتماعي به آشوب‌ها در جوانرود
انتشار تصاویری از بی‌حرمتی برخی از آشوبگران در جوانرود به یک خانه و مجبورکردن اهل خانه به بی‌حرمتی به مسئولان نظام صدای انتقادی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت.
انتشار تصاویری از بی‌حرمتی برخی از آشوبگران در جوانرود به یک خانه و مجبورکردن اهل خانه به بی‌حرمتی به مسئولان نظام صدای انتقادی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت. کاربران از این بی‌حرمتی اعلام بیزاری کردند و از نیرو‌های امنیتی خواستند تا هر چه سریع‌تر عاملان این بی‌حرمتی به ناموس ایرانی را به مجازات خود رساند. کاربران همچنین انتشار برخی اخبار جعلی از سوی عده‌ای از سلبریتی‌ها را هم‌دستی در اقدامات تروریستی دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 نجاح محمدعلی:
جنایت تروریست‌های داعشی در جوانرود؛ به خانه‌ای که زن و بچه در آن است با کوکتل مولوتف و نارنجک دست‌ساز حمله می‌کنند. از ثانیه ۳۰ به بعد صدای جیغ و فریاد زن و بچه از خانه به گوش می‌رسد. صاحبخانه هم از ترس و میان آتش از خانه‌اش بیرون می‌آید و او را مجبور می‌کنند که شعار ضدنظام دهد. 
 فهیمه هداوند:
شهر رو که عملاً کردند میدون جنگ! زن و بچه مردم نه تنها تو خیابون امنیت ندارن، تو خونه‌هاشون هم هر لحظه باید منتظر حادثه و آتیش‌سوزی باشن. بعد میگن جوانرود رو دریابید! منتظر باشید به زودی با گونی میان خدمتتون. 
 علی چاهخوزاده:
اوباش و تجزیه طلب‌ها تو جوانرود اینجوری کوکتل مولوتف میندازن داخل خونه‌ای که بچه و زن بی‌گناه هست، بعد تروریست‌های رسانه‌ای جنجال به پا می‌کنند که وای مردم رو کشتند. 
 کاربری با نام «صدرا»:
غارت کردن منازل در پیرانشهر و شعار قاسملو دادن که یکی از رهبران تجزیه طلب، بازم [کسی]هست فکر کنه اینا مردم عادی هستن؟
 علی یزدی:
وقتی می‌گیم نقشه تجزیه هست، عده‌ای هنوز هستند که باور نمی‌کنند! چرا اینقدر شهر‌های مرزی کردستان ملتهب و شورشیان مسلح شدند؟! فیه تأمل! باید کردستان عراق را شخم زد تا ریشه این فتنه خشک شود. #جوانرود
 محمدجواد محمدزاده:
تروریست‌ها در جوانرود با کوکتل و نارنجک دست‌ساز به خانه مردم حمله و آن‌ها رو مجبور می‌کنند علیه نظام و رهبری شعار بدهند. اون وقت تروریست‌های رسانه‌ای از دروغ سرکوب مردم جوانرود توسط جمهوری‌اسلامی میگن. 
 کاربری با نام «وحید»:
تو جوانرود رفتن مقر تیپ سپاه و تصرف، انبار مهمات و خالی کنند؛ بعد انتظار داشتن با گل خوشامد بگن بهشون! یه مشت ساده لوح هم ننه من غریبم بازی در میارند... کجای دنیا انتظار دارید اینجور مواقع تیراندازی نکنن؟
 عبدالله گنجی:
یک مسئول امریکایی دو هفته پیش گفت: از کردستان عراق سلاح وارد ایران می‌شود و مردم دارند مسلح می‌شوند. حالا یک نفر دیگرشان می‌گوید نگران مهاباد و... است، یعنی هم می‌کشند و هم سرقبر گریه می‌کنند. هم محل قتل را خودشان آدرس می‌دهند و هم نشستن سر قبر را. جالب نیست؟ #خباثت
 فائزه طلایی:
تجزیه طلبا تو کردستان دست به اسلحه بردن و مردم رو ترور میکنن؛ نیرو‌های امنیتی میخوان دفاع کنن یه عده میگن چرا کشتار می‌کنید؟! باور کن این اسمش دفاع از مردمه نه کشتار. البته روضه خوندن واسه تویی که تیمت انگلیسه بی‌فایده است!
 وحید یامین‌پور:
علی‌کریمی باز هم دروغ گفت. این بار جازدن عکسی از کابل به جای جوانرود. آیا این دروغ‌ها به اعتبارش پیش طرفدارانش لطمه نمی‌زند؟ نه! واقعیت این است که صدق و کذب این اخبار مهم نیست؛ این اخبار اساساً برای باور کردن نیست، بلکه گلوله‌هایی است که خشاب تروریست‌های رسانه‌ای با آن پر می‌شود. 
 علیرضا زادبر:
آقای کریمی فقط چند دقیقه برای راستی آزمایی مطالبی که منتشر می‌کنید، وقت اختصاص دهید! صحنه انفجار در کابل افغانستان را فقط به خاطر چند کلمه فارسی در تصویر به نام جوانرود ایران جا می‌زنید؟ می‌دانید ما و مردم افغانستان زبان مشترک داریم. شاید با این تحریکات شما یک خون بیشتر ریخته شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار