کد خبر: 1015865
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
روحانی در ستاد اقتصادی دولت:
رئیس‌جمهور از تدوین سند راهبردی «نقشه راه اقتصادی کشور» برای سال هشتم فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: این نقشه راه در هفته دولت اعلام خواهد شد.
به گزارش جوان‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه شورای هماهنگی ستاد اقتصادی دولت که صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، از تدوین سند راهبردی «نقشه راه اقتصادی کشور» برای سال هشتم فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد که در هفته دولت اعلام خواهد شد و با اجرای آن حوزه‌های مختلف اقتصادی برای رونق تولید، هم افزا خواهند شد.

وی با اشاره به توفیق دولت در جلوگیری از تحقق اهداف دشمن در ایجاد اختلال در تامین معیشت و توقف مسیر توسعه کشور در جریان جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دولت با تدوین این نقشه راه و هدف گذاری دقیق، برای یکسال پیش رو، به دنبال ایجاد انسجام و حرکتی نظام‌مند و یکپارچه سازی منابع مالی همه دستگاه‌ها در کنار مشارکت حداکثری مردم است تا علاوه بر ایجاد آرامش و ثبات، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموارتر کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
چرا نقشه راه دقیق و علمی برای مرزبانی شبکه مجازی نوشته و اجرا نمیشود ؟! در حالیکه در آمریکا نیز اداره مرزبانی شبکه مجازی داریم و دیگر کشورها هریک کنترل دقیقی بر شبکه های مجازی دارند اما چرا دنیای مجازی ما رها و آسیب زننده اند منظور از کنترل سانسورهای سطحی و عامیانه مثل شطرنجی کردن تصاویر نیست منظور نابودی بنیان‌های خانواده و ... است که باید قوانین مناسب و دقیقی برای آن وضع و آن را اجرا کرد
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
کار از این حرفها و اعلام ها گذشته اقای رئیس جمهور ! شما فقط مراقب برجام باش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار