کد خبر: 995001
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان:
سرهنگ محمدرضا خدادوست از کشف محموله بزرگ لوازم بهداشتي احتکار شده به ارزش 20 ميليارد و 100 ميليون ريال در عملیات ویژه و ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر به پايگاه خبري پليس،گفت: در راستاي مبارزه با اخلالگران اقتصادي و شناسايي محتکران کالاهاي اساسي مردم، ماموران کلانتري 20 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام یک سری کارهای اطلاعاتي، موفق به شناسايي محل دپو و احتکار محموله سنگینی از لوازم بهداشتی شدند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي، از انبار کالاهاي احتکار شده بازرسي بعمل آورده که در نتیجه این عملیات اقلام بهداشتی شامل  2 هزار کپسول ، 2 هزار و500  قرص تقويتي،یک هزار و 500 شيشه شربت، 852 آمپول، 460 عدد ژل بهداشتي، 117 عدد مواد شوينده 20 ليتري، 20 گالن 20 ليتري و تعداد 2 هزار و 100بطري يک ليتري مايع ضد عفوني کننده کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان بيان داشت: با حضور کارشناس اداره بهداشت و همچنين کارشناس معاونت غذا و داروي استان اصفهان در محل مشخص شد علاوه بر اينکه ژل ها و مواد شوينده هاي مکشوفه غير مجاز و غير بهداشتي هستند، محيط نگهداري داروها نيز نامناسب و داروهاي مذکور با توجه به انتشار ويروس کرونا مي بايست درچرخه استفاده مردم قرار مي گرفته که متاسفانه با شرايط بسيار نامطلوب احتکار شده اند.

اين مقام انتظامی با اشار به دستگیری 3 محتکر و تحویل آن ها به مراجع قانوني، اظهار داشت: ارزش ريالي کالاهاي کشف شده توسط کارشناسان مربوطه20 ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ "خدادوست" افزود: با توجه به همکاري يکي از داروخانه هاي سطح شهر با اين باند محتکر و مشارکت در اعمال مجرمانه با حضور اداره اماکن عمومي و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمپ آن اقدام شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر