کد خبر: 988991
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
سخنگوی سازمان انرژی اتمی:
سرويس سياسی جوان آنلاين: سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بی‌ارزش دانستن تحریم «علی‌اکبر صالحی» گفت: ایران با جدیت بیشتری برنامه هسته‌ای خود را به نحو احسن پیش خواهد برد.
به گزارش مهر، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی هسته‌ای با اشاره به تحریم علی اکبر صالحی رئیس این سازمان، آن را یک اقدام سیاسی و بی‌ارزش دانست و گفت: امریکایی‌ها تلاش می‌کنند زمینه‌های روانی و رسانه‌ای را ایجاد کنند تا بتوانند اهدافشان در یک فضای ذهنی و روانی را پیاده کنند در حالی که در واقعیت چنین موفقیت‌هایی را به دست نمی‌آورند. وی افزود: امریکایی‌ها درک درستی از شرایط و فضای جمهوری اسلامی ایران ندارند و اساساً آن‌ها نه فقط در ارتباط با ایران بلکه در ارتباط با مسائل عمده بین‌المللی فهم و درک درستی ندارند و به همین دلیل اقداماتی انجام می‌دهند که در فضای سیاسی عجیب و غریب و در عین حال بی‌اثر است. سخنگوی سازمان انرژی اتمی تحریم «علی‌اکبر صالحی» را از جمله اقدامات عجیب و بی‌اثر امریکایی‌ها دانست و تأکید کرد: امریکا با تحریم افراد، دارایی‌هایشان را بلوکه می‌کند، اما صالحی در امریکا دارایی ندارد، بنابراین این نوع تحریم‌ها، چون پشتوانه بین‌المللی و سازمان ملل را ندارد، ارزش و ضمانت اجرایی هم ندارد و تنها می‌تواند در حوزه رسانه و سیاسی کمی فضاسازی کند.
کمالوندی افزود: اقدام امریکا در تحریم رئیس سازمان انرژی اتمی با توجه به نداشتن ارزش معنوی و مادی، نه تنها بی‌ارزش است بلکه ایران را نیز مصمم می‌کند تا گام‌های خود در مسیر هسته‌ای را محکم‌تر بردارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار