کد خبر: 988009
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
رقابت دوهمگانی شهروندان مناطق ٢٢ گانه پایتخت، در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال انجام و برترین‌ها معرفی شدند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بر این اساس، رقابت شرکت کنندگان از میدان مادر واقع در منطقه ۳ شهرداری تهران آغاز و شهروندان با طی مسیری ٥ کیلومتری، در همین نقطه (میدان مادر)، از خط پایان گذشتند.

حفظ امنیت اجتماعی با ورزش همگانی
حیدرسلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، برگزاری مسابقات و همایش‌های همگانی را پدیده‌ای در راستای حفظ و ارتقای سطح امنیت اجتماعی برشمرد و افزود: ما با آوردن ورزش به کف خیابان ها، نشان می‌دهیم که امنیت و نشاط اجتماعی در این شهر، ساری و جاری است.
وی ادامه داد: این برنامه و نظایر آن، از حصار‌های شهری عبور کرده و به موضوعی ملّی بدل شده است که البته اثرات نیکوی خود در جامعه را برجای خواهد گذاشت.

گسترش ورزش همگانی الویت مدیریت شهری تهران
مصطفی سلیمی شهردار منطقه ٣ تهران نیز در حاشیه برگزاری مسابقه یاد شده، اظهار داشت: تأمین سلامت و نشاط شهروندان، از الویت‌های مدیریت شهری و یکی از مولفه‌های توسعه است. بر این اساس، برنامه ریزی و مشارکت در برگزاری همایش‌ها و مسابقات ورزشی را به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

این برنامه که امروز؛ چهارم بهمن ماه به میزبانی منطقه ٣ شهرداری در میدان مادر برگزار شد، با اهدای جوایز به نفرات برتر هر رده سنی و قرعه کشی بین دیگر شرکت کنندگان، به پایان رسید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار