کد خبر: 987975
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
شغل آرایشگری مردانه در زیر گروه رشته مراقبت و زیبایی قرار دارد و تمامی دروس این حوزه مطابق با استانداردهای مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تالیف شده است.

شغل آرایشگری مردانه در زیر گروه رشته مراقبت و زیبایی قرار دارد و تمامی دروس این حوزه مطابق با استانداردهای مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تالیف شده است.

 این سازمان وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی می باشد که به منظور دست‌یابی به جدیدترین دستاوردهای روز و همگام سازی مهارت با استانداردهای بین‌المللی در حوزه علم و فناوری تلاش می کند و با واگذاری مجوز آموزش به آموزشگاه های آزاد در سراسر کشور گامی مهم در گسترش دانش و ارتقاء مهارت در سطح کشور برداشته است.

 

با توجه به اجرای سیاست های گسترش، تکمیل و ارتقاء مهارت و دانش، در امر آموزش و توسعه کارآفرینی، توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هر آموزشگاه آرایشگری مردانه که زیر مجموعه این سازمان می باشد، موظف است تا دروس ارائه شده در دوره های آرایشگری مردانه را تماماً مطابق با استاندارد های جهانی برگزار کرده و پیرو خط مشی های سازمان گام بردارد.

دوره های آموزش آرایشگری مردانه در تهران

 

دوره های آموزش آرایشگری مردانه در تهران

 

همانطور که مستحضر هستید، شغل آرایشگری مردانه از گذشته تا حال دستخوش تغییرات بسیاری شده است که در با ورود به سالن آرایشگاه مردانه همواره شاهد آنها هستید، دکوراسیون آرایشگاه مردانه از قبل شکیل تر شده است و خوشبختانه به بهداشت اهمیت بیشتری داده می شود. لوازم مصرفی آرایشگاه مردانه علاوه بر تنوع از کیفیت مطلوب تری برخوردار شده و این امر علاوه بر زیبایی ظاهری در سلامت پوست و موی افراد جامعه تاثیر بسزایی داشته است.

 

 تجهیزات آرایشگاهی مدرن باعث راحتی مشتری و آرایشگر حین خدمت رسانی شده و از آسیب های جسمی ناشی از کار طولانی مدت کاسته است. در دوره های آرایشگری مردانه با توجه به سطح دانش هنرآموز تک تک این مباحث مورد بررسی قرار می گیرد تا متقاضی هماهنگ با علم روز و همگام با نیازهای جامعه وارد بازار کار شده و با راه اندازی آرایشگاه مردانه در حین ارائه خدمت مفید، کسب درآمد نماید.

پس از فراگیری ابزارها، نوبت به اجرای تکنیک های اصلاح موی سر مردان می رسد. خبر خوب اینکه اگر کار با وسایل آرایشگری را به خوبی فرا بگیرید، تکنیک های زیادی برای اصلاح موهای ساده وجود ندارد و با کمی تمرین و ممارست می توانید به این مباحث مسلط شوید. این تکنیک ها توسط قرار دادن مو لای انگشت های دست، قیچی روی شانه و یا ماشین روی شانه آرایشگری اجرا می شوند.

با توجه به پیشرفت روزافزون علم، شرکت افراد حرفه ای در این دوره ها برای همگام نمودن خود با علم روز از عوامل موثر در پیشرفت کسب کار، افزایش سطح رضایتمندی مشتری و در نتیجه افزایش درآمد می باشد. دوره های ارتقاء مهارت آرایشگری عموماً برای آرایشگران حرفه ای و به صورت کوتاه مدت برگزار می گردد، مباحث و طول مدت دوره به سطح مهارت، اطلاعات و درخواست متقاضی وابسته است.

دوره های متنوع از آموزش آرایشگری درجه 1 مردانه تا متعادل سازی چهره مردانه از سایت ما دیدن کنید .

https://tvtcenter.com/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار