کد خبر: 980759
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
شمارش معکوس برگزاری پیکار‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی بجنورد در حالی سپری می‌شود که برای ۱۶ تیم خارجی دعوتنامه ارسال شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان طبق تقویم اتحادیه جهانی در روز‌های ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود. پیکار‌هایی که با حضور سه تیم ایرانی و سه تیم خارجی در هر دو رشته پیگیری خواهد شد و فدراسیون کشتی در تلاش است تیم‌های خارجی با کیفیتی را به کشورمان دعوت کند.

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در همین خصوص به خبرنگار مهر گفت: تاکنون برای ۱۶ تیم خارجی دعوت نامه ارسال شده تا بتوانیم تیم‌های مورد نظر را در موعد مقرر پذیرای این تیم‌ها در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود سعی فدراسیون بر این بود با توجه به مسایل و هزینه‌های ایاب و ذهاب از کشور‌های همجوار دعوت بعمل آورد که این موضوع انجام شده و منتظر پاسخ و شرایط ورود این تیم‌ها هستیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی به برگزاری چندین جلسه هماهنگی با مسئولان استان میزبان اشاره کرد و گفت: تاکنون دو جلسه با استاندار خراسان شمالی برگزار شده و ستاد اجرایی مسابقات نیز هم اکنون در حال انجام تدارکات لازم برای میزبانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در کشتی آزاد تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و در کشتی فرنگی تیم‌های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و هیات کشتی سیرجان از کشورمان سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان را بدست آورده اند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار