کد خبر: 973969
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

بایگانی ریلی  یکی از انواع سیستمهای ذخیره سازی است که بیشتر مورد نیاز دفاتر و مشاغلی هستند که با کارهای کاغذ بیش از حد سروکار دارند. صنایع زیادی وجود دارد که به مستندات و پرونده هایی مهم وابسته هستند که قادر به از بین بردن یا خراب کردن اسناد مهم نیستند.

بایگانی ریلی چیست؟

اگر چنین دفاتر و مشاغلی از بایگانی ریلی استفاده کنند، مطمئناً برای آنها بسیار مفید خواهد بود. بعضی از دفاتر تعداد زیادی کاغذ چاپ نشده در اطراف دفتر خود دارند آنهم بدین دلیل که روشهای مناسب برای ذخیره پرونده ها و اسناد را نمی دانند و به دلیل وجود چنین آشفتگی، فضای محیط کاری بسیار به هم ریخته و نامرتب به نظر می رسد. قفسه بندی ریلی گزینه ای بسیار مناسب است که برای چنین مکان هایی معرفی می شود.

بایگانی ریلی  یک سیستم قفسه بندی متحرک است که قفسه های زیادی در قلب خود جای داده است. این نوع بایگانی به گونه ای ساخته شده است که به راحتی انواع مختلفی از بسته ها در آن جای می گیرد. همچنین با استفاده از بایگانی های ریلی می توان تا ۸۰ درصد در فضا صرفه جویی کرد.

قطعاً بایگانی ریلی یکی از بهترین وسایل ذخیره سازی است. این محصول می تواند به طور سیستماتیک اسناد اداری شما را سازماندهی کرده و دسترسی شما را به آنها آسان تر کند.

همچنین شما می توانید برای سیستماتیک کردن و نظم دهی بر اموال و دارایی های شرکت و راحتتر نمودن دسترسی به آنها در کمد های بایگانی ریلی خود، از برچسب اموال استفاده نمائید. برچسب های اموال ابزاری ارزشمند برای نظارت بر موجودی، ردیابی دارایی های شرکت، جلوگیری از سرقت و ساده سازی مراحل هستند. استفاده از برچسب های اموال باعث می شود کار مدیر، بهره وری کارکنان و بهبود سطح خدمات، بسیار کارآمدتر شود.

انواع مختلفی از برچسب های اموال وجود دارد که هر یک از آنها نیاز خاصی را برآورده می کنند. نوع مناسب برچسب برای نیازهای شما بستگی به محیطی دارد که در آن از برچسب ها استفاده می کنید، از جمله قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی یا قرار گرفتن در معرض احتمالی در فضای باز و در برابر شرایط سخت آب و هوایی، همچنین ارزش کالای مورد نیاز و نیاز به اسکن دوربرد، همگی در انتخاب برچسب های اموال مورد توجه هستند.

امروزه خدمات مشتری اغلب یکی از چالش برانگیزترین جنبه های ادارۀ یک تجارت است. در نتیجه، موفق ترین شرکتها روی یک سیستم مطمئن و ایمن سرمایه گذاری می­کنند که به آنها اجازه می­دهد تا پرس و جوها و اقدامات مشتری را با کارایی و آسانی بیشتری مدیریت کنند. این جایی است که کیوسک صفحه نمایش لمسی می تواند کمک کند.

روش دیگر برای ردگیری اسناد داخل کمد بایگانی ریلی، استفاده از کیوسک های لمسی است تا از طریق جستجو در این کیوسک ها محل آرشیو پرونده در بایگانی نشان داده شود. دکه­های صفحه لمسی از ابتکاری ترین تحولاتی است که شیوۀ ارائه خدمات بهتر به مردم را تغییر داده است. کیوسک لمسی ، غرفه ای مستقل است که معمولاً برای اهداف تجاری در مناطق پر ترافیک قرار می گیرد. کیوسک صفحه لمسی اساساً یک دستگاه ورودی است که در یک طراحی مخصوص قرار دارد که از طریق لمس بدنی بر روی صفحه لمسی کار می کند. انگشت شخص در صفحه نمایش کیوسک تمام عملکردهایی را که یک اشاره گر ماوس باید انجام می دهد، انجام می دهد. با لمس صفحه نمایش، کاربران می­توانند عملکردهای مختلفی را انجام دهند. استفاده از این کیوسک­ها لمسی بسیار آسان تر از کیوسک های نسل قبل خود است. همچنین تعداد دستوریهایی که می توان با کیوسک های لمسی ثبت کرد بسیار بیشتر است. همین قابلیت آنها را برای خدمات سلف سرویس نیز ایده آل می­کند و این می­تواند به افزایش بهره­وری و صرفه­جویی در وقت زیادی کمک کند. کیوسک­های صفحه لمسی مدرن برای برقراری ارتباط بین کاربران و مشاغل خود به نرم­افزار برش لبه و یک مانیتور صفحه نمایش لمسی پیشرفته یا رایانه لوحی متکی هستند. از این طریق ارسال و دریافت اطلاعات در زمان واقعی آسانتر است. این محصول به طور معمول اطلاعات و برنامه های کاربردی در مورد آموزش، تجارت، سرگرمی و موضوعات دیگر را ارائه می­دهد. دکه­های صفحه لمسی به دلیل تعداد مزایایی که ارائه می­دهند بسیار محبوب هستند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار