کد خبر: 972321
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی بهترین و مطلوب‌ترین راهکار برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ الیاس گل محمدزاده  در مراسم بدرقه دانش آموزان حوزه دانش آموزی نرجس خاتون سپاه غدیر تبریز به مناطق عملیاتی شمال غرب، افزود: باید توجه داشت هر چقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج شود، بی‌تردید فرزندانمان در مقابله با حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر خواهند بود.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بازگویی صحنه‌های افتخارآمیز دفاع مقدس و نشان دادن غیرت جوانان ایرانی برای دفاع از خاک وطن و ناموس خود، باعث ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان در این زمینه می شود.

گل محمدزاده، هدف اصلی از اعزام کاروان های راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و معرفی از جان گذشتگی و معنویت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل حاضر دانست.

وی از اعزام 24 هزار دانش آموز آذربایجان شرقی در طول سال تحصیلی جاری به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: امسال برای اعزام 19 هزار دانش آموز دختر و پسر استان به مناطق عملیاتی شمال غرب و 5 هزار نفر به مناطق جنگی جنوب کشور برنامه ریزی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر