کد خبر: 971226
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
همزمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی از قهرمانان و پهلوانان ایثارگر رشته ورزرشی چوخه در شهرستان جوین استان خراسان تجلیل به عمل آمد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: خراسان مهد اول رشته ورزشی زیبا و اصیل چوخه با قدمتی به اندازه تاریخ و فرهنگ و سنن مردم دیار خراسان بزرگ است و پهلوانان زیادی از گود چوخه سر به آسمان قهرمانی و پهلوانی ساییده اند و باید این‌ها را ارج نهاد.

پهلوانانی که علاوه بر قهرمانی در عرصه‌ها مختلف ورزشی همواره درکنار مردم بوده اند از جمله در دوران دفاع مقدس بسیاری از قهرمانان بزرگ و نامدار بودند که به درجه رفیع شهادت و ایثارگری نایل آمدند.

محمد ابراهیم ابراهیم آبادی دبیرکل فدراسیون جهانی چوخه که در مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های محترم شهدای خراسان بزرگ شرکت کرده بود گفت: درود می‌فرستیم به روان پاک شهدا و ادای احترام به ایثارگران و جانبازان قهرمان چوخه و خانواده معزز ایشان چرا که این بزرگواران نمونه کامل و تشریح کننده واژه پهلوانی بوده و هستند.

وی گفت: مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، از ورزشکاران، بویژه ورزشکاران چوخه، با حضور ائمه محترم جمعه حکم اباد، معاون فرماندار، بخشداران، فرمانده ناحیه سپاه جوین، فرمانده حوزه سپاه بخش عطاملک، نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار جغتای خوشاب داورزن در مجلس شورای اسلامی، و مردم عزیز این شهرستان با سخنان امام جمعه شهر دلیری پور و سردار حصاری از یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار گردید که جا دارد از برگزار کنندگان این مراسم نهایت قدردانی را داشته باشم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار