کد خبر: 964551
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه توان دفاعی و دیپلماتیک کشور، دو بال تأمین امنیت و منافع ملی ذیل سیاست‌های رهبر معظم انقلاب است، گفت: اقدام امریکا در تحریم ظریف نشان داد آن‌ها به دروغ مدعی آزادی بیان هستند و در عمل پدر سانسور و فیلترینگ جهانند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا جلالی در گفتگو با فارس، در خصوص تحریم وزیر امورخارجه ایران از سوی دولت امریکا، گفت: امروز آن عده‌ای که معتقد بودند هنوز هم می‌شود با امریکایی‌ها مذاکره کرد، باید به این نتیجه برسند که اساساً امریکا اعتقادی به مذاکره ندارد و در‌های گفت‌وگوی واقعی و به دور از فشار سیاسی-اقتصادی را بسته است. وی با بیان اینکه این اقدام امریکایی‌ها در واقع اثبات حقانیت راهبرد سیاسی-دفاعی کشور است، گفت: تحریم ظریف پایان ادعای دیپلماسی فریبنده بود که هدفی جز تحت فشار قرار دادن ایران نداشت. جلالی با اشاره به اینکه هدف از تحریم ظریف، بایکوت کردن صدای جمهوری اسلامی در سطح جهان است، افزود: از روزی که دستگاه دیپلماسی ما الگوی انقلابی را در دستور کار خود قرار داده است منفور امریکایی‌ها و محبوب قلب ملت‌های آزاده به ویژه در سطح منطقه شده است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
1
ظریف خیلی به امریکا اعتماد کرد اگر به حرفهای رهبر عزیز مان گوش میداد این طور خوار نمیشد
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
بعید است با تحریم ظریف بایان دیبلماسی امریکا و جمهوری اسلامی رقم خورده باشد زیرا تصمیم گیرنده های نهایی جناب ظریف و روحانی نبودند هر جند در برجام ریش و قیجی دستشان بود و برجام مسخره و مضر را تولید کردند. امریکای ملعون ظاهرا هوشمندانه حرکت میکند و بودن ظریف برایش مهم نبوده و نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار