کد خبر: 964532
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
تخلیه چشم‌های دو شهروند، تصادف عمدی با شهروندان، عربده‌کشی و اخلال در نظم عمومی تنها بخشی از جرائم یکی از اشرار محله خزانه است که پس از مرخصی از زندان بار دیگر مرتکب جرم شد و به زندان بازگشت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: این مرد شرور که اهل محله خزانه تهران و از جمله اشراری است که به اتهام ایجاد وحشت عمومی، تیراندازی، سرقت و ضرب و جرح تحت تعقیب پلیس قرار داشت. او سال گذشته به اتهام درگیری با دو نفر از شهروندان و تخلیه چشم‌آن‌ها از سوی مأموران کلانتری خزانه بازداشت و به ۱۲‌سال زندان محکوم شد، اما فروردین‌ماه امسال با تأمین قرار وثیقه از زندان آزاد شد! او پس از رهایی از زندان به شرار‌ت‌هایش ادامه داد به طوری که اواخر خردادماه در حالی که مست و سوار یک خودروی بدون پلاک بود، دو رهگذر را با تصادف عمدی مجروح و روانه بیمارستان کرد. مرد شرور سپس با عربده‌کشی موفق به فرار از محل حادثه شد. متهم چند روز بعد با عده‌ای از اوباش محل درگیر شد و در جریان درگیری شروع به تخریب اموال عمومی کرد و به چند دستگاه خودروی پارک شده هم خسارت وارد کرد تا اینکه با تلاش مأموران پلیس امنیت آخرین مخفیگاه وی شناسایی و متهم پنجم مرداد‌ماه بازداشت شد. مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح سرد، دو افشانه اشک‌آور و مقداری مواد روانگردان کشف کردند. متهم در بازجویی‌ها به جرائم خود اعتراف کرد.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: مرد شرور به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه‌۳۳ تهران پس از حضور در محل جرم و شناسایی از سوی شاکیان با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار