کد خبر: 962484
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
عضو هیئت‌مدیره مجمع خیرین کشور گفت: ۹۲ درصد از کمک ها‌ی بهزیستی از سوی مردم است و نیمی از مدارس هم توسط مردم ساخته می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدرضا کارگری دیروز در همایش افتتاحیه تجلیل از خیرین بهزیستی کشور اظهار کرد: نزدیک به ۱۰ سال پیش که جامعه خیرین حامیان بهزیستی را به ثبت رساندیم، به برکت وجود امام رضا (ع)، با افتخار می‌گوییم ۵۰ درصد مدارس کشور را مردم می‌سازند. در کنار این موضوع دیدیم که سلامت مردم جامعه هم دچار مشکل است، علاوه‌بر آن در مسکن هم مشکل داشتیم و پس از ساخت چند ۱۰ هزار واحد به نیازمندان اعطا شد. یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد که مردم به آن اعتماد دارند، سازمان بهزیستی است.
وی ادامه داد: به گفته مدیران این سازمان، ۹۲ درصد از کمک‌های بهزیستی از سوی مردم است و با این مشکل مواجه شدیم خانواده‌هایی هستند که سه معلول یا بیشتر دارند. از طرفی این خانواده‌ها نه تنها دو یا سه معلول دارند بلکه مسکن هم ندارند و گرفتار مشکلات عدیده‌ای هستند. طبق توافقنامه‌ها مقرر شده تا خانواده‌هایی که دو یا سه معلول دارند، صاحب مسکن شوند.
عضو هیئت‌مدیره مجمع خیرین کشور عنوان کرد: علاوه‌بر کمک قابل توجه دولت و سایر سازمان‌ها، رقمی حدود ۱۵میلیون هم برآورد هزینه یک معلول است که معلوم نیست از کجا می‌تواند این مبلغ را فراهم کند. تأمین این هزینه برعهده ماست و باید با تشکیل مجامع خیرین استان‌ها به این سمت رفت تا نیاز‌های افراد دو معلول به بالا را تأمین کنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
0
از مدرسه ک بگذریم بار اموزشی معلمان بسیار پاینه در واقع افتزاهه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار