کد خبر: 961964
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
عضو کمیسیون صنایع و معادن جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی راهکار‌های کاهش وابستگی بودجه به نفت را تشریح کرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:‌ رامین نورقلی‌پور عضو کمیسیون صنایع، در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی اصلاح ساختار بودجه گفت: در جلسه امروز عادل آذر رئیس دیوان محاسبات، جلالی رئیس مرکز پژوهش ها، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت، راهکار‌هایی ارایه دادند.

وی ادامه داد: محور اصلی صحبت‌ها بررسی کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت بود که در این راستا راهکار‌هایی از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب راهکار‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تنظیم شده است که به مجلس ارائه شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: توافقات در سطح سران قوا مطرح شد و دولت پیشنهادات خود را درقالب لایحه‌ای به مجلس ارائه خواهد داد تا هر چه زودتر تصویب و اجرایی شود.

نورقلی‌پور با بیان اینکه این تصمیمات در خردادماه اخذ شده و احتمالاً تا اواخر مردادماه به مرحله اجرا خواهد رسید، گفت: مجلس شورای اسلامی با اصلاحات مدنظر دولت برای کاهش وابستگی بودجه به نفت موافق بود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار