کد خبر: 900328
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

عليرضا قرباني و سالار عقيلي خوانندگان موسيقي ايراني گزينه‌هاي جدي براي همراهي با نوازندگان منتخب دو اركستر ملي و سمفونيك تهران براي اجرا در جام جهاني فوتبال هستند.
شنيده‌ها حاكي از آن است كه عليرضا قرباني و سالار عقيلي خوانندگان مطرح موسيقي ايراني همراه با منتخبي از نوازندگان دو اركستر ملي و اركستر سمفونيك تهران به رهبري شهرداد روحاني در جام جهاني فوتبال روسيه به اجراي برنامه مي‌پردازند. انتخاب اين دو هنرمند به عنوان خوانندگان قطعاتي براي همراهي تيم ملي فوتبال كشورمان در جام جهاني در حالي است كه شنيده شده يك خواننده پاپ نيز به اجراي برنامه در حين برگزاري مسابقات جام جهاني مي‌پردازد.
مجموعه منتخب اركستر سمفونيك تهران و اركستر ملي به رهبري شهرداد روحاني پيش از آغاز جام جهاني فوتبال روسيه به اجراي برنامه‌هاي مختلفي در مراسم بدرقه تيم ملي كشورمان در تالار وحدت تهران و ايام حضور اين تيم در جام جهاني مي‌پردازند. اين برنامه بر اساس تفاهمنامه بنياد رودكي و فدراسيون فوتبال اجرا مي‌شود. در اين تفاهمنامه قرار است با محوريت فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران كارهاي مهمي در حوزه فعاليت‌هاي فرهنگي- هنري پيش از آغاز جام جهاني صورت پذيرد، ضمن اينكه قرار است در روزهاي منتهي به اعزام تيم ملي با حضور اعضاي تيم ملي فوتبال كشورمان و بزرگان فرهنگ و هنر در تالار وحدت آثاري اجرا شود.
علي اكبرصفي پور مديرعامل بنياد فرهنگي- هنري رودكي اسفند ماه سال گذشته در جريان نشست خبري خود اعلام كرد: تركيبي از دو اركستر ملي و اركستر سمفونيك تهران، ۲۵ و ۳۰ خردادماه و چهارم تيرماه شب قبل از بازي‌هاي ايران در جام جهاني فوتبال در سه شهر اجرا خواهد گذاشت، ضمن اينكه تمام قطعات اجرايي ايراني خواهند بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار