رپورتاژ آگهی/ فرایند ساختمان سازی و نوسازی بنا از جمله اقداماتی است که با به پایان رسیدن آن، مرحله دیگری که شامل طراحی و نماسازی داخلی و انتخاب تجهیزات ساختمانی بهداشتی میشود، آغاز میشود. برندهای متنوعی در این عرصه از جمله حاضرین در بازار رقابت به شمار میروند که به حق مدعیان قدرتمندی هستند. از آن جمله بدون تردید برند کی دبلیو سی است که نه تنها نیاز داخلی کشور که بازارهای خارجی را هم به لطف خوشنامی خود، برآورده میکند.
KWC یا کی دبلیو سی از جمله برندهای نام آشنایی است که پیشینهای فراتر از قدمت فعالیت در ایران دارد. آشنایی بیشتر با چنین شرکت باسابقهای کمک میکند انتخاب در بازار رقبای سرسخت کار چندان دشواری نباشد.
سوئیس، 140 سال پیش، اولین نقطهای از کره زمین بود که برند مورد نظر متولد شد. فعالیت اصلی کی دبلیو سی در دنیای هنر بود که با گذشت زمان، تمرکز اصلی آن به شکل جالب توجهی متوجه طراحی و ساخت شیرآلات بهداشتی به ویژه شیرآلات آشپزخانه شد.
ماجرای محدود شدن فعالیت برند به درگذشت بنیانگذار آن آقای آدولف کارر بازمیگردد. پس از این واقعه آقای والتر لوگینبول ریاست مجموعه را برعهده میگیرد و درست با آغاز ریاست ایشان، خط تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی فعال میشود. کارخانه در آغاز فعالیت خود در کشور سوئیس توسعه پیدا کرد و سپس گستره فعالیتش را در سه کشور آمریکا، آلمان و ایتالیا ادامه داد.
شایان ذکر است که ایران تنها و اولین کشور دارنده حق نمایندگی برند کی دبلیو سی در منطقه خاورمیانه است. کشور ما، خط تولید این برند جهانی را در سال 1363 و در شهرک صنعتی کاوه راه اندازی کرد. ناگفته نماند که تا سال 1380 خورشیدی روند راه اندازی به طول انجامید.
سال 1380 بود که فعالیت خود را رسماً به عنوان تولید کننده شیرآلات بهداشتی در کشور آغاز کرد و هم اکنون یکی از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی در سراسر خاورمیانه به شمار میرود.
لازم به یادآوری است که شعار معروف برند کی دبلیو سی «مصرف بهینه آب» است که با دقت، نظارت و تعهد چشمگیری این شعار را در مرحله به مرحله فرایند طراحی، ساخت و تولید تجهیزات بهداشتی ساختمانی رعایت میکند.
باید افزود هدف از این شعار احترام به دغدغه بهینه سازی مصرف آب و جلب اعتماد و اطمینان مصرف کننده است و تا این نقطه از مسیر به خوبی از عهده این مهم برآمده است. همچنین تمامی نمایندگی ها و شعبات دیگر برند در سایر نقاط کشور از پایبندان سرسخت و وفادار به این شعار در فرایند طراحی و تولید هستند.
تجهیز کارخانه به بهترین و تخصصیترین انواع ماشین آلات پولیش، قالب سازی، ماشین کاری و ریخته گری از جمله برتریهای چشمگیر برند کی دبلیو سی به شمار میرود.
ابتکار، اصالت و بهینه سازی، رویکرد اصلی یکی از شناخته شده ترین برند شیرآلات بهداشتی ساختمانی در تمامی مراحل طراحی، ساخت و تولید محصول است. بنابر بازخوردهای دریافت شده و آمار به دست آمده از بازار هدف، کی دبلیو سی ایران همانطور که پیش بینی کرده بود، موفق شده است با گستردگی تنوع در طراحی شیرآلات به ویژه شیرآلات آشپزخانه خواسته بخش بزرگی از مشتریان را برآورده کند.
شرکت کی دبلیو سی ایران توانسته است با تنوع بخشیدن به طراحی شیرآلات از نوع کلاسیک، فانتزی و مدرن، اهمیت در نظر گرفتن سلایق گوناگون را در عملیات طراحی و تولید ثابت کند. با این اوصاف بسیاری از مصرف کنندگان خاص با سلیقه متفاوت و منحصر به فرد همواره این برند را در صدر جدول برندهای محبوب خود قرار دادهاند.
از طرف دیگر، حضور یک تیم طراحی تخصصی و مجموعهای از مهندسین باتجربه، خوش ذوق و متعهد باعث شده است سطح کیفی شیرآلات مدرن از جمله شیرآلات توکار تا میزان چشمگیری بالا و قابل اعتنا باشد؛ خوش ساخت بودن، بهره مندی از فناوری نوین و طراحی روز سه ویژگی برجسته این برند به عنوان بهترین تولیدکننده شیرآلات ایرانی است.
بدون تردید هر کسب و کار فعال در حوزه کاری خود دغدغه بسیار مهمی به نام «مشتری» دارد. مصرف کننده یا مشتری برای بسیاری از فعالین بازار رقابت، ستون و تعریف کننده آن کسب و کار است که پس از تجربه و سابقه، بر پیشانی برند خودنمایی خواهد کرد.
برند ایرانی تحت لیسانس کی دبلیو سی سوئیس همواره در تلاش است تا زمینه دسترسی مشتری به محصولات و دریافت خدمات پس از فروش را فراهم کند. لازم به یادآوری است که فعالیت شبانه روزی نمایندگیها در سراسر کشور مهر تأییدی است بر احترام به مصرف کننده.
همچنین امکان دسترسی مشتری در هر ساعتی از روز برای مشاهده محصولات و دریافت قیمت آنها در سایت مجموعه وجود دارد. تنها کافی است با در اختیار داشتن آدرس اینترنتی اصلی سایت کی دبلیو سی ایران، برای ورود و مشاهده مجموعه محصولات اقدام شود. ضمانت پنج ساله و خدمات پس از فروش از جمله برجستهترین ویژگیهای برند کی دبلیو سی است.
تمامی محصولات و تجهیزات بهداشتی ساختمان برند به شکلی طراحی و مهندسی شده است که بتواند در بازار رقابت حرف تازهای متناسب با نیاز مصرف کننده داشته باشد. در این راستا کی دبلیو سی موفق شده است تاکنون افتخارات زیر را به دست آورد:
منتخب دریافت نشان کیفیت برتر در صنعت ساختمان
غرفه برتر در هفتمین نمایشگاه فناوریهای نوین صرفه جویی در مصرف آب
واحد صنعتی نمونه در سال 1392
کسب رتبه دهم در سومین جشنواره ده شرکت برتر صنعت ساختمان ایران
بارزترین ویژگی شرکت کی دبلیو سی، فعالیت کاملاً تخصصی و متمرکز در صنعت طراحی و تولید شیرآلات بهداشتی است. درواقع برخلاف بسیاری از شرکتها که گستردگی فعالیت آنها شامل تولید انواع تجهیزات بهداشتی ساختمانی میشود، این برند منحصراً در یک کانال مشخص در حال خدمت رسانی به هموطنان است.
برند کی دبلیو سی به عنوان بهترین تولیدکننده شیرآلات ایرانی موفق شده است انواع شیرآلات مانن شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام و توالت، شیرآلات روشویی، شیرآلات چشمی، شیرآلات ترموستاتیک و شیرآلات توکار را متناسب با نیاز بازار و سلیقه مصرف کننده طراحی و تولید کند.
برند کی دبلیو سی در ماراتن شگفت انگیز رقابت، به شکل قابل تحسینی همچنان در حال ارتقای محصول و بهبود کیفیت انواع شیرآلات بهداشتی است و همواره در تلاش بوده همگام با سرعت سرسام آور مدرنیزم پیش برود. این مجموعه با شعار همیشگی «مصرف بهینه آب» همچنان در تلاش است ضمن رعایت استانداردها در خط تولید محصول، دغدغه مصرف کننده را نیز در نظر داشته باشد.