کد خبر: 1070532
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
عضو شورای شهر تهران خواستار تفویض اختیار نگهداشت پل‌های عابر پیاده به مناطق ۲۲ گانه شد و گفت: مناطق براین اساس می‌توانند در تعامل با شهروندان، نظارت را به صورت ویژه دنبال کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مهدی بابایی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به بازدید از محله «شورا» در محدوده منطقه ۱۳ گفت: دو سال است که معتمدین و شورایان پیگر احداث پل عابر پیاده‌ای هستند و ۹۵ درصد اقدامات اجرایی صورت گرفته و حتی مجوز‌های ترافیکی اقدام شده، اما تغییر مدیریت اجرای نهایی آن را متوقف کرده و گفته می‌شود شهرداری تهران باید برای بهبود شرایط، بحث نگهداشت پل‌های مکانیزه را از معاونت ترافیک به خدمات شهری بازگرداند.

وی ابراز داشت: این موضوع هنوز قطعیت ندارد، اما در دورانی که متولی احداث و نگهداری سازمان زیباسازی بود و چه اکنون همیشه نارضایتی‌هایی که از این موضوع عنوان می‌شد بالا برد.

بابایی خواستار تفویض نگهداشت پل‌های عابر پیاده به مناطق ۲۲ گانه شد و توضیح داد: مناطق با این تفویض می‌تواند در تعامل با شهروندان نظارت را به صورت ویژه دنبال کنند.

این عضو شورای شهر با اشاره به رسیدن به زمان بودجه ریزی سال ۱۴۰۱ گفت: مدیران شهرداری حتما رویکرد محله محور را در بودجه ریزی مورد توجه ویژه قرار دهند، بخصوص سند توسعه محلات سال‌های گذشته مورد توجه قرار دهند و اگر به روزرسانی نیاز دارد، این مساله مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: اعضای شورای شهر ششم بر این مساله تاکید دارند که هدف غایی ما انسان مداری و از مسیر رضایتمندی شهروندان می‌گذرد و وقتی محقق می‌شود که بودجه ریزی با همراهی شورایاران و معتمدین و با توجه نیاز‌های محله صورت بگیرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار