کد خبر: 1070505
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: پروژه‌های ساماندهی سه راهی قویون قشلاقی و روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از جاده هشترود - مراغه به بهره‌برداری رسید.

اورجعلی علیزاده،  در مراسم بهره برداری از این پروژه ها با بیان اینکه ساماندهی سه راهی قویون قشلاقی به منظور ارتقای ایمنی ترددکنندگان این جاده از سوی این اداره کل اجرا شده است، افزود: در اجرای این پروژه ها، عملیات خاکبرداری به مقدار ۲ هزار و ۴۰۰ مترمکعب و زیرسازی و شن ریزی به میزان یک هزار و ۸۰۰ مترمکعب انجام شده است.

وی تعریض میدان به طول ۵۰۰ متر و عرض۱۰ متر از ۲ طرف، ۲ لایه آسفالت ریزی به مقدار سه هزار و ۵۰۰ تن، نصب هفت عدد چراغ روشنایی، جدول گذاری و رنگ آمیزی جداول به طول ۵۰۰ متر، اجرا و تعریض چهار دستگاه پل ۲ متری، آسفالت ریزی معبر ورودی روستا، شانه سازی و تعریض حاشیه جاده در محدوده متصل به سه راهی از هر طرف یک کیلومتر، نصب و ساماندهی علایم جدید و خط کشی کامل محدوده میدان را از اقدامات انجام شده در ساماندهی این سه راهی اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری نیز روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از جاده هشترود - مراغه از سوی این اداره کل اجرا شده است.

علیزاده، ادامه داد: برای اجرای این پروژه ها حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر