کد خبر: 1066525
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
حجت الاسلام حسینی صدر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان آحاد بسیجیان از مهمترین اهداف شجره طیبه صالحین است .
حمیرا رحیمی

همزمان با هفته وحدت، حجت الاسلام حسینی صدردر همایش عاشقان ولایت و در جمع مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین بسیج شهرستان سامان ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته گفت: به منظور تقویت ایمان و معرفت بسیجیان در پایگاههای بسیج و پرورش استعدادهای جوانان، تربیت نیروی کادر در عرصه های مختلف در پایگاههای بسیج و مساجد محلات بوسیله سه عنصر اصلی ( امام جماعت مسجد، فرمانده پایگاه و مربیان تربیتی)، حلقه های تربیتی صالحین در بدنه سپاه و بسیج ایجاد شده اند .

وی افزود: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، دارای موضع انقلابی از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است همچنین  صالحین  در حقیقت، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج)، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل های فرهنگی و دینی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان آحاد بسیجیان از مهمترین اهداف شجره طیبه صالحین است.

حسینی صدر خاطر نشان کرد: شجره طیبه صالحین، به معنای اخص، در صدد راه اندازی حلقه های تربیتی در مسجد، با هدف ایجاد یا تغییر رفتار در مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می باشد، لذا صالحین به معنای عام، به فعال سازی، رونق و احیای مساجد شیعه در آخر الزمان می اندیشد.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: مهمترین رکن حلقه های صالحین، ارتباط مربی و استاد با اعضای گروه بصورت یک حلقه متصل می باشد و در این صورت است که حلقه تربیتی مفهوم پیدا می کند، لذا بهترین حلقه های تربیتی حلقه هایی هستند که جمعیت آن محدود و برای مربی گروه در هر شرایطی به سهولت قابل دسترسی باشد به نحوی که مربی بتواند در طول ایام هفته با آنها ارتباط عاطفی و معنوی بر قرار کرده و کارهای تربیتی خود را دنبال نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر