کد خبر: 1046384
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ۳۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده و نیازمند بازسازی و ۳۰ درصد دیگر آن نیز نیازمند به نوسازی است.

سعید حسینقلی زاده مقدم  افزود: هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد فعال است و امسال بازسازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در دستور است و  درخواست اخذ مجوز انتشار پنج هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت نیز توسط شهردار مشهد به وزارت کشور ارسال شده تا منابع مالی تامین شود.

وی ادامه داد: قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از شرکت ایران‌خودرو و ۲۵ دستگاه از شرکت زرین‌خودرو هم منعقد شده‌ است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: اتوبوس برقی نیز به عنوان نخستین ‌نمونه داخلی کشور تا اواخر اردیبهشت‌ یا اوایل خرداد امسال به مشهد منتقل می‌شود تا پس از بازدید مدیران شهری مشهد و کمیته فنی اتوبوسرانی، برای انجام تست‌های حمل ‌و نقلی به تهران منتقل شود.

حسینقلی زاده با اشاره به جا به جایی ۱۶ میلیون مسافر در فروردین ماه امسال در مشهد توسط ناوگان اتوبوسرانی این شهر افزود: این میزان نسبت به ماه قبل از آن یعنی اسفند ۹۹،   ۱۸ درصد کاهش داشته‌ است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی مشهد اجباری است و ۲۰ ناظر برای ارشاد شهروندان در این خصوص در پایانه‌های سطح شهر حضور دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار