کد خبر: 1045031
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان:
ناصر نفری گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده سهم سازمان همیاری و وزارت راه و شهرسازی برای اجرای پروژه کنار گذر شرق به ترتیب ۷۰ و ۳۰ درصد بوده که تاکنون دولت پرداخت نکرده است.

  به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، به نقل ازروابط عمومی سازمان مهندس  ناصر نفری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در حاشیه بازدید استاندار اصفهان از روند اجرایی پروژه کنار گذر شرق اصفهان با بیان این مطلب افزود  بر اساس پیگیری های انجام شده قرار است دولت ۹۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق کند که می تواند کمک خوبی به نقدینگی ما باشد .

وی با تاکید بر اینکه اموال و املاکی داریم که به مرور و با دریافت صورت وضعیت آن را به فروش می رسانیم و برای پروژه هزینه می کنیم .

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ کدام از صورت وضعیت ها بیش از یک هفته در سازمان همیاری نمی ماند ادامه داد : هیات مدیره سازمان برای شتاب گرفتن پروژه اقداماتی را در دستور کار قرار داده است و از پیمانکاران  هم می خواهیم روند اجرایی را  سرعت بخشند .

نفری با بیان اینکه پروژه در ادامه مسیر خود به منطقه کلاه قاضی و منطقه حفاظت شده می رسد تصریح کرد : بر اساس رایزنی های انجام شده پذیرفتیم همه استاندارد های زیست محیطی را در مسیر اجرای پروژه رعایت کنیم و بر این اساس یک میلیارد تومان هم به حساب صندوق توسعه محیط زیست واریز کردیم تا خود سازمان حفاظت محیط زیست هم اقدامات مورد نظرشان را اجرا کنند .

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان  افزود : البته مشاورین وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد و طرحی را برای اینکه در مسیر اجرا به منطقه حفاظت شده ورود نکنیم ارائه کرده اند که در صورت تایید علاوه بر تسهیل روند اجرایی پروژه ، ۸۰ میلیارد تومان نیز در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار