سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: استودیو شماره۱۱ ساختمان تولید، لوکیشن معروف و نوستالژیکی است که در عین حال از آن به عنوان «قویترین استودیوی ساختمان جام جم» یاد شده است. این استودیو، زمانی میزبان برنامههای ماندگاری، چون «نود»، ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸، «زیر گنبد کبود» (آقای حکایتی) و بسیاری از تلهتئاترهای ماندگار تلویزیون بوده است، با این همه این لوکیشن، هر چهار سال یک بار، با خانهتکانی و تغییر فضا، برای برگزاری مناظرههای انتخاباتی ریاست جمهوری آماده میشود. امسال هم با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰، این استودیو بار دیگر تجهیز میشود تا دکور مناظرههای انتخاباتی در آن نصب و تعبیه شود. استودیو۱۱ از ماهها قبل تخلیه و در حال آمادهسازی برای نصب دکور است. تعویض و تغییر ساختارهای فرسوده فنی هم از جمله اقداماتی است که انجام شده است. حمید خواجهنژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما با انتشار عکسهایی از وضعیت حال حاضر استودیو۱۱، از تأیید نهایی دکور مناظره خبر داده و اعلام کرده این طرح، از بین ۴۲ طرح دریافتی به تأیید رسیده است. این در حالی است که همانند دورههای گذشته، با نزدیک شدن به انتخابات گمانهزنیهایی مبنی بر احتمال پخش نشدن مناظرههای تلویزیونی در انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ به گوش میرسید، هر چند محمدحسین صوفی، دبیر شورای نظارت بر صداوسیما چند روز قبل در گفت وگویی این احتمال را منتفی دانسته و به جد اعلام کرده بود که «پخش مناظرههای انتخاباتی از صداوسیما قطعی است.»
در پی این اعلام، معاون سیما هم با پرهیز از اعلام جزئیات برنامههای انتخاباتی صداوسیما در بهار۱۴۰۰، تأکید کرد که «تلویزیون برای انتخابات ۹۰۰ ساعت برنامه دارد.»
شاهآبادی همچنین در صحبتهایش بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تأثیرگذاری بیشتر بحثهای انتخاباتی در تلویزیون تأکید کرده و در این زمینه از تلوبیون و پادکست نام برده بود، ضمن اینکه علاوه بر استودیو۱۱، همانند دورههای گذشته استودیوهای شماره ۱۲، ۱۳ و ۱۴ به همراه سالن همایشها و استودیوی جام جم برای ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات در نظر گرفته شده است. اما از دیگر چالشهایی که برنامههای انتخاباتی تلویزیون علاوه بر طراحی ساختار و محتوای مناسب و همچنین طراحی دکور و انتخاب مجری با آن مواجه هستند، معضل کروناست که باید دید این مناظرهها چگونه شکل میگیرد.