کد خبر: 1042417
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت از استقرارمأموران پلیس در مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به پارک‌ها مراجعه نکنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه عوامل پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۴ صبح در مقابل تفرجگاه‌های پایتخت حضور دارند به تدابیر پلیس راهور در راستای مصوبات ابلاغی در خصوص ۱۳ فروردین اشاره و اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که شهروندان اجازه ورود به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را ندارند همکاران بنده از ساعت ۴ صبح امروز در کلیه معابر سطح شهر تهران مستقر و نسبت به اجرای مصوبات اقدامات خود را انجام دادند.

وی افزود: عوامل پلیس راهور تهران بزرگ به صورت صد درصدی در مقابل تفرجگاه‌ها و پارک‌ها حضور دارند و با اجرای طرح‌هایی که از پیش تعیین شده است، اجازه ورود شهروندان به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را نمی‌دهند.

وی ضمن تشکر از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس راهور از آن‌ها خواست همکاری بیشتری در خصوص عدم مراجعه به بوستان‌ها و عدم پارک خودرو‌ها در مقابل بوستان‌ها داشته باشند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار