کد خبر: 1041310
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری در خصوص تصویب بودجه 1400 در شورای نگهبان گفت: با تصویب نمایندگان مجلس مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بیش از 50 درصد افزایش یافته است.
حوریه ملکی

ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جوان آنلاین اظهار داشت: متأسفانه دولت در بودجه پیشنهادی نگاه ویژه ای به افزایش دریافتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نداشت اما نمایندگان با انجام اصلاحاتی بودجه را به نفع محرومان عوض کردند.
وی افزود: در کمیسیون تلفیق این نگاه ویژه‌ برای افزایش دریافتی مستمری بگیران وجود داشت و در نهایت ارقام تصویب شده تا حدی می‌تواند مشکل معیشت مددجویان را حل کند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: امیدواریم شورای نگهبان نیز مستمری مددجویان به تصویب برسد تا از سال آینده شاهد این افزایش در پرداخت مستمری ها باشیم.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جای بسی تاسف است که دولت در بودجه سال آینده افزایش در این زمینه نداشت، اما مجلس تلاش شد از طریق کمیسیون تلفیق بودجه‌ای را برای افزایش مستمری این افراد در نظر بگیرد که امیدواریم به بهترین شکل ممکن این امر محقق شود.
عزیزی با بیان اینکه موضوع توانمندسازی مددجویان بسیار مهم است گفت: در این وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و زیر خط فقر بودن مددجویان، تمام تلاش خود را برای افزایش دریافتی بکار خواهیم گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار