کد خبر: 1039386
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان:
گودرزی، با اشاره به طلب 650 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی لرستان از کارفرمایان، گفت: برای ارائه خدمات کیفی و مطلوب به بیمه شدگان و مستمری بگیران، کارفرمایان مطالبات این سازمان را به موقع پرداخت کنند.

به گزارش جوان از لرستان، منوچهر گودرزی، امروز(3اسفند) در سفر یک روزه به الشتر و نورآباد اظهار داشت: جمعیت بیمه شدگان اصلی تأمین اجتماعی در لرستان ۲۲۱ هزار نفر و با احتساب اعضای خانواده ۶۵۰ هزار نفر هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان بیان کرد: ۸۰ هزار مستمری بگیر اصلی در سه حوزه بازنشستگان، بازماندگان و ازکارافتادگان تحت پوشش از خدمات این سازمان بهره مند هستند.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از ۹۰۰ هزار نفر در در قالب اصلی و تبعی تحت پوشش تأمین اجتماعی لرستان هستند.

گودرزی با اشاره به مطالبات این سازمان از کارگاه های دولتی و خصوصی، یادآور شد: این مطالبات ۶۵۰ میلیارد تومان است.

وی پرداخت مطالبات به سازمان را امری مهم برای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان عنوان کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات کیفی و مطلوب به بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی انتظار می رود که کارفرمایان در پرداخت به موقع حق بیمه و مطالبات سازمان همکاری لازم را داشته باشند.

گودرزی در ادامه خاطرنشان کرد: حدود ۱۳ هزار بیمه شده اصلی و یک هزار و ۵۰۰ نفر مستمری بگیر در شهرستان نورآباد، از خدمات بیماه و درمانی تأمین اجتماعی بهره مند هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان بیان کرد: در الشتر نیز ۶ هزار و ۷۵۰ بیمه شده اصلی و یک هزار و ۲۷۱ مستمری بگیر از این خدمات استفاده می کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار