کد خبر: 1032378
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
کمیته امداد اصفهان تا کنون بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک های یلدایی مردم نیکوکار استان را در قالب ۱۸ هزار و ۸۵۷ سبد کالا، میوه، آجیل و ۲۱ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم به نیازمندان و مددجویان توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و با اشاره به همزمانی این زادروز خجسته با شب یلدا، گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان اصفهان به همین مناسبت تا کنون بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به هم استانی های نیازمند خود کمک کرده اند.

وی تاکید کرد: جمع آوری و توزیع کمک های مردمی به مناسبت شب یلدا کماکان ادامه دارد و قطعا اعداد و ارقام مربوط به این خیراندیشی و نیک سرشتی مردم سخاوتمند استان بیشتر از این خواهد بود.

زارع ادامه داد: کمک هایی که تاکنون جمع اوری شده در قالب ۱۸ هزار و ۸۵۷ سبد کالا، میوه و آجیل و همچنین ۲۱ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم به مددجویان و نیازمندان در نقاط مختلف استان توزیع شده یا در حال توزیع است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: تمام اقلام اهدا شده به همت خیران، نیکوکاران، حامیان ایتام و فرزندان محسنین و با همکاری مراکز نیکوکاری و هم افزایی این نهاد تهیه شده است.

وی با اشاره مجدد به ادامه داشتن روند جمع آوری و توزیع کمک های نیکوکاران در این زمینه، گفت: همشهریان عزیزی که قصد کمک به نیازمندان با این نیت را دارند، می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان از کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، استفاده کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار