کد خبر: 1031120
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
تحقیقات پلیس پایتخت درباره مرگ پسربچه ۱۲‌ساله که با شلیک گلوله در خانه‌شان به کام مرگ رفته در جریان است.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت‌۱۴:۳۰‌روز شنبه ۲۲‌آذر مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک پسر نوجوانی در خانه‌شان در یکی از خیابان‌های سعادت‌آباد با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه با جسد پسر ۱۲‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرش فوت کرده بود. بدین ترتیب با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. مأموران در محل حادثه متوجه تلفن همراه پسر ۱۲‌ساله شدند که حدود ۱۲‌دقیقه از صحنه دلخراش مرگ وی را فیلمبرداری کرده بود.

بررسی‌های فیلم گرفته شده با موبایل نشان داد پسر نوجوان درحالی دوربین تلفن همراهش را روشن کرده روبه‌روی آن قرار گرفته و می‌گوید که از زندگی خسته و نا امید شده است و دوست ندارد به زندگی‌اش ادامه دهد. پسر نوجوان پس از دقایقی فیلم گرفتن از خودش، کلت کمری را بر می‌دارد و به پیشانی‌اش شلیک می‌کند.

مأموران پلیس در ادامه هم در محل حادثه دست نوشته‌ای از پسر نوجوان پیدا کردند که تکرار همان حرف‌هایی بود که در فیلمبرداری از خودش گفته بود. همچنین تحقیقات مأموران حکایت از آن داشت که پدر و مادر وی مدتی قبل از هم جدا شده‌اند و او همراه مادر بزرگ و پدرش که پزشک است در این خانه زندگی می‌کرده است.

مادر بزرگ پسر فوت شده به مأموران گفت: نوه ام پسر درس‌خوان و فعالی بود و با من و پدرش هم مشکلی نداشت. دقایقی قبل از حادثه من در حال نماز خواندن بودم و نوه‌ام پیش من بود که به اتاقش رفت. وقتی نمازم تمام شد خواستم او را صدا بزنم که ناگهان صدای مهیبی از اتاقش به گوشم رسید. به سرعت به اتاق نوه‌ام رفتم که با صحنه‌ای دلخراش روبه‌رو شدم و بلافاصله به پدرش و اورژانس تماس گرفتم.

پدر پسر فوت شده هم گفت: پسرم ارتباطش با من خوب بود و موضوعی که باعث ناراحتی او شده باشد به من نگفته بود. وی درباره سلاح کلت کمری هم گفت: ما در خانه‌مان اسلحه نداریم و خبر ندارم که پسرم این اسلحه را که تنها یک فشنگ داشته از کجا تهیه کرده‌است. همزمان با انتقال جسد پسر فوت شده به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم مأموران تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار