کد خبر: 1025594
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
با اهدای بیش از ۲۴ هزار گل تزیینی صورت گرفت
در آستانه میلاد باسعادت و فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با اهدای بیش از ۲۴ هزار گل تزیینی و فصلی، حرم مطهر رضوی گل‌آرایی شد.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی، با بیان اینکه اداره خدمات عمومی آستان قدس رضوی هرسال به مناسبت اعیاد مختلف با هدف ایجاد نشاط، شادابی و زیباسازی اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی به گل‌آرایی اقدام می‌کند، اظهار کرد: گل‌های مورد استفاده در گل‌آرایی حرم مطهر رضوی اهدایی تولیدکنندگان گل و گیاه سراسر کشور است.
امین بهنام افزود: گل‌آرایی حرم مطهر رضوی به مناسبت این عید فرخنده هم‌اکنون در اماکن متبرکه رضوی به دست خدام افتخاری در حال انجام است.
وی ادامه داد: صحن‌های مرکزی از جمله آزادی، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، مسجد گوهرشاد با گل‌های تزیینی و رنگارنگ گل‌آرایی و فضاسازی صحن‌های پیرامونی با درختچه و گل‌بوته‌های فصلی از جمله داوودی، همیشه‌بهار و ... تزیین شده است.
معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی به گل‌آرایی ویژه صحن جامع رضوی حرم مطهر با عنوان «یا محمد(ص)» اشاره کرد و افزود: این المان با گل‌بوته‌های فصلی زیباسازی می‌شود و هم‌چنین با همکاری شهرداری، در همه دوربرگردان‌ها، ورودی‌ها و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر گل‌آرایی صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: 20 هزار گل‌بوته فصلی و 4 هزار شاخه‌گل تزیینی برای گل‌‌آرایی صحن و سرای بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) استفاده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار