کد خبر: 1005666
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی آذربایجان‌شرقی:
فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: با اجرای حکم قلع و قمع، ۳۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی تبریز آزادسازی شد.

شهریار کاظم پور  افزود: در اجرای این حکم ۲۲ مورد قلع و قمع بنا و دیوارکشی مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان که از سوی مالکان به قطعه تفکیک و اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز شده بود، به حالت اولیه برگشت.

وی اظهار داشت: این اقدام در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها،  صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضایی و به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، به منظور جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز در روستای بارانلو تبریز انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در سازمان امور اراضی با هدف حفاظت از اراضی زراعی و باغی فعالیت خود را آغاز کرده و در راستای آن با استقرار یگان حفاظت در سازمان جهادکشاورزی استان، تخلفات و تغییر کاربری امور اراضی زراعی و باغی از طریق یگان پیگیری می‌شود.

کاظم پور، از عموم مردم استان خواست در شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز در سطح استان سازمان جهاد کشاورزی را یاری کنند و سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی راه‌اندازی شده که آماده دریافت هرگونه خبرها و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

وی یادآوری کرد: مشارکت و نظارت عمومی مردم استان در این راستا بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از سرمایه های ملی و جلوگیری از به مخاطره افتادن امنیت غذایی جامعه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر