کد خبر: 1000710
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف آذربایجان‌ غربی اعلام کرد:
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف آذربایجان‌ غربی گفت: طرح سراسری «ضیافت همدلی» در آذربایجان غربی در جهت ترویج روحیه انفاق در بین مردم اجرا می شود.

حجت‌الاسلام میرزایی اظهار کرد: «ضیافت همدلی» همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با همکاری هیئت ‌امنای بقاع متبرکه و امامزادگان استان، متولیان موقوفات و خیران با هدف ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی اجرا می شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انفاق، افزود: کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق و بخشش در سایه منویات معظم له در زمینه مساوات از محورهای این طرح کشوری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه در طرح ضیافت همدلی 5 بقعه و امامزاده سطح 1 و 2 استان زیر نظر مراکز افق فعالیت خواهند کرد، گفت: اوقاف استان نیز با همراهی هیئت امنای بقاع متبرکه و خیران نسبت به تهیه و توزیع سبد غذایی بین نیازمندان کمک می کنند.

وی تصریح کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه در کنار کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر از جمله محورهای این طرح در ماه رمضان است.

حجت الاسلام میرزایی اذعان داشت: اوقاف با اجرای این طرح به دنبال ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی، مساوات، صدقه و ایجاد زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر