کد خبر: 979158
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت گفت: تاکنون ۲ میلیون خانوار درخواست خود را در سامانه #۶۳۶۹* ثبت کرده‌اند که ۷ تا ۸ درصد از درخواست‌ها متعلق به سرپرست خانوار‌ها نبوده است.

به گزارش تسنیم، حسین میرزایی در مصاحبه با رادیو با بیان اینکه تمامی خانوار‌های ایرانی (۲۴ میلیون خانوار) در کشور بر مبنای آزمون وسع در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به لحاظ وسع مالی از بالا به پایین رتبه‌بندی شدند، افزود: این تعداد از پایین به بالا بر اساس بعد خانوار مرتب و ۶۰ میلیون نفر برای دریافت یارانه حمایت معیشتی شناسایی شده‌اند که در مرحله نخست طی سه نوبت این یارانه به حساب آنان واریز شده است.
وی اظهار داشت: مطابق آمار بانک‌های اطلاعاتی موجود در کشور هیچ خودرویی به نام ۵۲ درصد از خانوار‌های ایرانی ثبت نشده است.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت گفت: به‌طور کلی خانوار‌ها از نظر درآمدی، خودرو، شغل، تحصیلات و دیگر اطلاعات برای دریافت یارانه حمایت معیشتی شناسایی شده‌اند.
وی در ادامه افزود: خانوار‌هایی که در گام نخست مشمول طرح مزبور شدند یارانه‌بگیر بودند و در گام دوم افرادی که خود را برای دریافت سبد حمایت معیشتی ذی‌حق می‌دانند و جزو سه دهک بالای درآمدی نیستند از طریق کد دستوری# ۶۳۶۹* درخواست خود را ثبت کنند. این افراد اگر پس از بررسی حائز شرایط در لیست مشمولان حمایت معیشتی قرار می‌گیرند. میرزایی تصریح کرد: تاکنون ۲ میلیون خانوار درخواست خود را در سامانه مزبور ثبت کرده‌اند که ۷ تا ۸ درصد از درخواست‌ها متعلق به سرپرست خانوار‌ها نبوده است.

وی توضیح داد: برای جلوگیری از ازدحام و ترافیک فقط سرپرست خانوار‌ها به این سامانه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. نتیجه هم در مدت ۲۴ ساعت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار