کد خبر: 513109
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
فرماندار و رئيس ستاد تنظیم بازار سمنان خبر داد

سعدالدین در  جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان گفت: هدف از تشکیل هفتگی این جلسه تعدیل بازار در روزهای پایانی سال و دستیابی مردم به نیازهای ضروری خود می باشد .
وی از قیمت پوشاک در شهرستان انتقاد و از سازمان صنعت ومعدن وتجارت خواست تا با برپایی نمایشگاه ویژه پوشاک با حضور تولیدکنندگان خارج از استان نسبت به تعدیل قیمت پوشاک در این ایام اقدام لازم را به عمل آورند.
فرماندار همچنین بر فعالیت پایدار جایگاههای CNGو ارائه خدمات مورد نیاز به مسافرین نیز تاکید كرد.
در ادامه یحیایی معاونت سازمان صنعت معدن و تجارت گفت طرح نظارتی ویژه نوروز در حال برگزاری است و جهت حضور پررنگ بازرس ها ،تمهیدات لازم اندیشیده شده است و برای هر صنف اکیپهای خاصی تعیین شده اند.
وی افزود: تاکنون ۵۵۵ تن مرغ منجمد ذخیره سازی شده است و در نظر است ۲۰۰ تن دیگر نیز اضافه گردد.
يحيايي اذعان داشت: قرار است مرغ منجمد با قیمت پایینتری از قیمت حال(۵۰۵۰ تومان) در نمایشگاه بهاره امسال عرضه گردد.
وی در مورد ذخیره سازی شکر نیز گفت :۱۴۰ تن شکر برای استان ذخیرسازی شده است که از این رقم حدود ۴۰ تن برای سمنان در نظر گرفته شده است.
یحیایی بیان داشت : در هفته اخیر ۵ تن گوشت قرمز گرم نیز در سه مرکز چهارراه مازندران-فروشگاه اتکا و میدان نگارستان با قیمت ۷۰۰/۲۱ تومان عرضه گردید .
خانم شهریاری مسئول میادین میوه و تره بار شهرداری سمنان نیز اعلام کرد از ۱۵ اسفند تا پایان ماه در بازارچه روز مقابل صدا و سیما و خیابان آستانه میوه با قیمت ۱۵ الی ۲۰ درصد قیمت بازار توزیع می گردد.
فرماندار سمنان در پایان جلسه گفت با هماهنگی های بعمل آمده اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم با ۱۰ الی ۲۰ درصد پایین تر از قیمت بازار در نمایشگاه بهاره امسال توزیع خواهد شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار