کد خبر: 966293
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه در طرح ملی سریال «سلمان فارسی» به خوبی از ظرفیت استان‌ها استفاده شده به این نکته اشاره کرد که کار شناسایی حدود ۲۰ هزار بازیگر در ۲۹ استان کشور پیش رفته است.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش فارس، رئیس رسانه ملی در نشست هم‌اندیشی با هنرمندان در سالن اجتماعات شبکه استانی اترک با اشاره به شکل‌گیری جریان سریال‌سازی در مراکز استانی صداوسیما، بر افزایش کیفیت تولیدات تأکید کرد.

علی‌عسکری با بیان اینکه از آثار فاخر، عالی و ماندگار هنرمندان حمایت می‌کنیم، گفت: در پروژه ملی سلمان فارسی به خوبی از ظرفیت استان‌ها استفاده شده و کار شناسایی حدود ۲۰ هزار بازیگر در ۲۹ استان کشور برای ایفای هزارو ۵۰۰ نقش، پیش رفته است.

در این نشست، هنرمندان و برنامه‌سازان رادیو و تلویزیون به بیان دغدغه‌ها و مشکلات و پیشنهاد‌های خود، از جمله حمایت و توجه بیشتر به مستند‌ها و آثار نمایشی، استفاده از پژوهش در آثار تولیدی، حفظ استعداد‌ها و لهجه‌های محلی در شعر فارسی برای گسترش زبان فارسی و کمک به زایایی آن، ضرورت برنامه‌ریزی برای توزیع مطلوب آثار تهیه و تصویب شده در شورای عالی شعر و موسیقی پرداختند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار