کد خبر: 965392
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
یکی از برنامه‌های برند رادیو دوباره به آنتن برمی‌گردد
برنامه خاطره‌انگیز «قصه شب» که از جمله برنامه‌های برند و سابقه‌دار رادیو است، به زودی از شبکه رادیونمایش پخش خواهد شد.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو نمایش با اشاره به تولید «قصه شب» گفت: با احیای برنامه «قصه شب» برنامه‌ریزی برای کیفیت بهتر این برنامه انجام شده و قرار است بهتر از گذشته از رادیو نمایش پخش شود. همچنین قرار است، مدیران مراکز استان‌ها، تولیدات خود را ارسال کنند تا در کنداکتور پخش زمانی را برای پخش آثار آن‌ها در نظر بگیریم. افتخاری با اشاره به تغییرات انجام شده در «رادیو نمایش» گفت: از ابتدای مهر ۹۸، شیوه برنامه‌سازی در رادیو نمایش تغییر خواهد کرد. در حال کارشناسی بسیاری از موضوعات در زمینه برنامه‌سازی هستیم. افتخاری بیان داشت: در برنامه‌سازی گونه‌های مختلفی داریم. از گونه‌های سنتی نمایش بگیرید تا گونه‌های مدرنی که در دنیای نمایش به آن‌ها پرداخته می‌شود و به تدریج به جدول پخش اضافه می‌شوند، اولویت با این مدل از فرم‌های جدید است و شانس تصویب بیشتری به سایر طرح‌ها داریم که البته ایده و موضوع هم مهم است.
وی در خصوص تولید برنامه‌های طنز برای رادیو نمایش تأکید کرد: مأموریت اصلی اداره کل هنر‌های نمایشی، تولید نمایش است. پیش از این هم کار طنز تولید شده، اما اکنون قرار است اتفاقات جدیدی رخ دهد که کارشناسی آن از همین حالا آغاز شده است و باید آسیب‌شناسی شود. افتخاری در پاسخ به «جوان» درباره برگزاری جشنواره رادیویی «نوایش» گفت: بخش مردمی جشنواره نوایش با هدف کشف استعداد طراحی شده و قرار است برگزیده‌های این آثار در دهه ولایت از رادیو نمایش پخش شود و به نوعی به صورت غیررسمی جذب استعداد خواهیم داشت. همچنین ما اینجا فضایی را هم برای کار‌های دانشجویی دیده‌ایم.
مدیر شبکه رادیو نمایش، درباره همکاری با دیگر شبکه‌های رادیویی، تأکید کرد: سیاست ما در دوره جدید تعامل با شبکه‌هاست و نسبت به نیاز آن‌ها نمایش تولید می‌کنیم، البته تعامل را با رادیو ورزش شروع کردیم و قرار است با رادیو سلامت و دیگر شبکه‌ها هم همکاری کنیم. همچنین ممکن است برخی رادیو تئاتر‌ها را با تلویزیون تولید کنیم که باید خود شبکه‌ها این درخواست را مطرح کنند.
وی در پاسخ به سؤال دیگر «جوان» درباره بازپخش سریال‌های قدیمی رادیویی، گفت: کار ساماندهی آرشیو رادیو در حال انجام است و برنامه‌ریزی برای پخش سریال‌های قدیمی رادیویی طبق برنامه انجام خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار