کد خبر: 474476
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲
محسن وليئي با بیان اینکه طبق برنامه هاي پيش بيني شده از ۴۵ هزار و ۵۲۸ فرصت شغلي سهم استان مركزي ۶ درصد آن سهم امداد استان بوده است ، كه با حمايت دستگاهها و بانكها اين نهاد مردمي توانسته است ۱۵۳ درصد بيشتر از برنامه هاي پيش بيني شده شغل ايجاد نمايد،به ارائه گزارش كاملي از فعاليتهاي اين نهاد در حوزه اشتغال پرداخت و افزود: در سال ۹۰ در مجموع ۱۶۲۴ خانوار از خانواده هاي تحت حمايت كميته امداد امام خميني (ره) به خودكفايي رسيده اند.
وليئي ضمن تشكر از بانكهاي عامل در همكاري با اين نهاد و پرداخت تسهيلات به مددجويان گفت: در كل بالغ بر ۲۸ ميليارد و ۲۹۷ ميليون و ۴۲ هزار ريال به عنوان تسهيلات به اين خانواده ها پرداخت شده است. مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان مركزي احداث ۷ مركز كار آفريني را از اقدامات خوب اين نهاد در سال گذشته برشمرد و گفت : در سالهاي اخير تعداد مددجوياني كه از اين نهاد مستمري دريافت مي كرده اند از ۹۲ هزار نفر به ۶۷ هزار نفر كاهش يافته است.
وی با اشاره به اقدامات بيمه اي انجام شده توسط اين نهاد گفت : اين نهاد مردمي در زمينه بيمه زنان سرپرست خانوار و طرح هاي اشتغال عملكرد بسيار مناسبي داشته است.
وليئي در پايان با اشاره به طرح نظارت الكترونيكي برعملكرد طرح هاي اشتغال گفت : پيش بيني مي كنيم در سال توليد ملي حداقل ۱۰ هزار فرصت شغلي ايجاد نمائيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار