به گزارش ایزدی خبرنگار جوان آنلاین مدیرعامل هتل پارسیان عالیقاپو با بیان اینکه مسافرت میتواند در بهبود روحیه مردم پس از اتفاقات اخیر تاثیر بسیاری داشته باشد، افزود: رضایت مشتریان همواره اولویت آنهاست و یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در صنعت هتلداری، رفتار حرفهای کارکنان است که نقش کلیدی در ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد تجربه به یادماندنی برای مهمانان ایفا میکند.
قصوری با بیان اینکه گروه هتلهای پارسیان بزرگترین گروه هتلداری کشور در راستای هتلهای ۴ستاره و ۵ ستاره است.، گفت:گروه پارسیان بهعنوان بزرگترین گروه هتلداری کشور شناخته می شود که مدیریت یکی از هتل های این گروه را بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۰ هتل تحت مدیریت این گروه در سراسر کشور قرار دارد، ادامه داد: ۳هتل پارسیان در شهر اصفهان واقع شده است و ۱۷ هتل پارسیان دیگر نیز در سایر شهرها و استانهای کشور فعالیت دارند.
قصوری با اشاره به شعار هتل پارسیان عالیقاپو که مهمان به روی باز ما میآید نه به سفره باز ما است ، بیان داشت:از جمله امکانات این هتل ۴ ستاره رستورانهای متنوع با سرویس غذای بینالمللی و ایرانی، استخر و سونای خشک و یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۱۰۰ نفر دارد.
وی ادامه داد: هتل پارسیان عالیقاپو دقیقا در موقعیتی فوقالعاده قرار دارد که چشمانداز آن بر چهارباغ عباسی گسترده شده است. همکاری تازهای با مدیریت چهارباغ اصفهان آغاز شده است.
مدیرعامل هتل پارسیان عالیقاپو در ادامه به برگزاری دورههای آموزشی تخصصی هتلداری در دو سال در هتل پارسیان عالیقاپو اشاره کرد و افزود: در این دو سال در زمینههایی مانند: خانهداری، میزبانی، تشریفات، آداب معاشرت، زبان تخصصی، آشپزی، پخت غذاهای خاص و سوپ، توسط اساتید برجسته برای همکاران کلاس آموزشی گذاشته شده است.
وی افزود:هتل پارسیان عالیقاپو با ۱۰۶ باب اتاق در گذرگاه گردشگری بزرگ خاورمیانه، یعنی گذر چهارباغ عباسی و در مجاورت ۲۱ جاذبه گردشگری عظیم واقع قرار گرفته است.
قصوری بیان کرد: این هتل در سال ۱۳۴۵ تأسیس و در سال ۱۳۵۵ به تعداد اتاقهای آن اضافه و در سال ۱۴۰۲ یک بازسازی کامل در این هتل انجام شده است که در حال حاضر با ۱۰۶ باب اتاق استاندارد آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است.
مدیرعامل هتل پارسیان عالیقاپو گفت:هدف اصلی ما این است که بازدیدکنندگان با دسترسی آسان و تجربهای دلنشین، لحظات فراموشنشدنی را در چهارباغ عباسی سپری کنند.
مدیرعامل هتل پارسیان عالیقاپو گفت: این هتل برای انعقاد تفاهمنامه با امور رفاهی ارگانهای مختلف برای خدماتدهی به پرسنل آنها آمادگی کامل دارد.