کد خبر: 1161859
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
عبدالله قهاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب
تکمیل ۱۸واحد مسکونی برای نیازمندان یکی از اقدامات مهم بسیج سازندگی در زمینه عمرانی در خنداب است.

تکمیل ۱۸واحد مسکونی برای نیازمندان یکی از اقدامات مهم بسیج سازندگی در زمینه عمرانی در خنداب است.
سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه و همواره در همه عرصه‌های دشوار و سخت مانند مبارزه با گروهک‌ها، دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی، خدمتگزاری در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، زلزله، سیل و بیماری در کنار مردم و در خدمت نظام بوده و است.
بسیج سازندگی در خنداب طی یک سال گذشته در احداث جاده روستایی اناج به موک، جاده خنداب به سیردر و جاده گوشه سفلی به اناج مشارکت داشته است که این مشارکت در تأمین قیر رایگان از طرف بسیج و با همکاری اداره راه‌وترابری شهرستان خنداب صورت پذیرفته است.
احداث و تکمیل استخر ذخیره آب کشاورزی روستای نعمتیه، مشارکت در لایروبی قنات روستای حاجی‌آباد، مشارکت در احداث کانال انتقال آب کشاورزی روستای غینرجه و مشارکت در احداث کانال آب روستای درمن بخشی از اقدامات بسیج سازندگی در بخش کشاورزی است.
تکمیل ۱۸واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان، احداث پنج واحد منزل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از دیگر کار‌هایی است که بسیج سازندگی در زمینه عمرانی به نتیجه رسانده است.
توزیع بسته معیشتی و اهدای جهیزیه نوعروسان کار بسیار مهمی است که در دستور کار قرار دارد و در این رابطه بیش از ۱۵هزار بسته مواد غذایی، ۲۰۰بسته لوازم‌التحریر، ۴۰۰بن خرید پوشاک، تعداد ۱۲سری جهیزیه برای نوعروسان و بیش از ۵۰ قلم لوازم منزل برای افراد نیازمند تهیه و به آن‌ها اهدا شده است.
بیش از ۴ هزارنفرساعت اردوی جهادی توسط ۵۲گروه جهادی از شهرستان و خارج از شهرستان شامل خدمات عمرانی، فرهنگی، تربیتی، پزشکی و اجتماعی توسط بسیج سازندگی در شهرستان برگزار شده است.
به همت بسیج سازندگی تعداد ۱۰صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار مسجدمحور در سطح شهرستان خنداب با تعداد اعضای۲۸۰نفر راه‌اندازی شده است.
برگزاری شش دوره آموزشی مهارت‌آموزی برای ۱۲۰نفر با همکاری جهاد کشاورزی و مرکز فنی حرفه‌ای، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان خنداب و مصلای اراک، پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال پایدار برای ۲۰نفر از دیگر اقدامات بسیج سازندگی طی یک سال گذشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار