کد خبر: 1157874
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد:
رئیس بنیاد مستضعفان از تکمیل پروژه ساخت ۲۰۰ خانه برای محرومان استان قم تا ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش جوان آنلاين سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه تصمیمات خوبی در حوزه‌های اقتصادی استان قم و رسیدگی به محرومان گرفته شده است، اظهار کرد: ۲۰۰ خانه برای محرومان در استان قم در حال ساخت است که تا ۶ ماه آینده تمام می‌شود و طرح‌های جدید دوباره آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ هزار بسته معیشتی در بین محرومان استان قم توزیع شده است گفت: از طرف بنیاد مستضعفان در سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان از طریق بانک سینا برای وام دادن به محرومان اختصاص داده شده و ۱۰ میلیارد تومان هم به کمیته امداد قم و ۱۰ میلیارد هم برای کمک‌های موردی به استان قم اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه چند نقطه محروم اطراف قم هم شناسایی شده که باید رسیدگی بیشتری به آن شود، گفت: برنامه ما برای همه کشور کمک به مردم و محرومان، کار اقتصادی برای اشتغال پایدار، تولید، رفع نیاز مردم و صادرات است و از طریق بنیاد علوی هم کارهای محرومیت زدایی و کمک به محرومان را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی هم سال گذشته حدود هزار طلبه از طرف بنیاد مستضعفان به مناطق محروم اعزام شدند و ساخت خانه عالم و مسجد در مناطق محروم نیز در دستور کار ما است.

فتاح با بیان اینکه تلاش ما این است که هر چه ظرفیت داریم در ابعاد مختلف در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم، گفت: سرعت تورم از سرعت رسیدگی‌های ما به محرومان بیشتر است از این رو تمام تلاش مهار تورم است تا بتوانیم رسیدگی به محرومان را بهتر از گذشته دنبال کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار