کد خبر: 728927
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
از اول مرداد ماه ، پخش مجموعه نمایشی "نشانی قلب من است"، به کارگردانی مجید حمزه، از رادیو نمایش آغاز می شود.

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، مجید حمزه، کارگردان نمایش "نشانی قلب من است" با بیان این مطلب افزود: این نمایش به نویسندگی مرضیه رشیدبیگی تولید شده و روایتگر قصه انسانهایی است که گرچه مرده اند، اما با خود زندگی را به ارمغان آورده اند. نمایش "نشانی قلب من است" داستان زندگی امیر، پسری است که سالیان بسیاری منتظر اهدا کننده قلب است. تا اینکه فردی به نام امیررضا در اثر سانحه تصادف میمیرد و قلبش به امیر پیونده داده میشود. امیررضا از بچه های جبهه و جنگ بوده و تا زمانی که زنده است، طبق قولی که به مادرش داده، به دنبال برادر گمشده اش است، اما نمی تواند او را پیدا کند و ...

وی در ادامه افزود: قصه این نمایش خیلی خاص است و به عشق، جنگ، نفرت، خشم و ... اشاره دارد. یکی از ویژگی های نمایش "نشانی قلب من است" اطلاعاتی است که در اختیار شنوندگان قرار میدهد و از زندگی امروزو روزهایی که در جنگ بوده ایم و ... میگوید و این مسئله برای شنوندگان جذابیت خواهد داشت. در این نمایش هنرمندان بسیاری از اداره کل هنرهای نمایشی رادیو بازی کردند.

حمزه درباره کارگردانی این نمایش رادیویی خاطرنشان کرد: متن این نمایش را مرضیه رشیدبیگی با ظرافت خاصی نوشته و می توان گفت کار خاصی شده است. کارگردانی این نمایش به من پیشنهاد شد و با توجه به تنوع قصه آن را پذیرفتم و تلاش کردم تا این نمایش برای شنوندگان رادیو نمایش جذابیت زیادی داشته باشد.

در این نمایش صفا آقاجانی، شهین نجف زاده، زهره مجابی، احمد گنجی، باقر کریمپور، مهین فردنوا، توران مهرزاد، مهدی نمینی مقدم، مهرداد مهماندوست، جواد پیشگر، نگین خواجه نصیر، مینو جبارزاده، رامین پورایمان، علی زرینی، نازنین مهیمنی، فریبا طاهری، محمد رضاعلی، احمد لشینی، امیر زنده دلان، ماندانا اصلانی، عباس وفایی، محمد یگانه، بهرام سروری نژاد، محمد آقامحمدی، حسین فلاح، ناهید مسلمی، سعیده فرضی، مهین فردنوا، سیما خوش چشم، شمسی صادقی، کرامت رودساز، مونا صفی، قربان نجفی، صمد پل سنگی، سلمان خطی، سینا نیکوکار، مهرداد عشقیان وتعداد دیگری از هنرمندان رادیو نمایش به ایفای نقش پرداخته اند .

این نمایش به تهیه کنندگی : مهتاب امینی گویندگی : شمسی صادقی، افکت: محمدرضا قبادی فر، و صدابردار: علی حاجی نوروزی از پنج شنبه ساعت 10:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار