کد خبر: 1162128
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
  این روزها شاهد اختلافات بسیاری میان زوجین هستیم و بررسی ها نشان می دهد که یکی از عوامل موثر در این موضوع، خیانت است؛ به همین دلیل رادیو سلامت در قالب برنامه دیوار شیشه ای به این موضوع می پردازد و به زوجین راهکارهای مناسب را ارائه می دهد.

 برنامه دیوار شیشه‌ای روزهای جمعه روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود و با حضور کارشناسان به موضوع خیانت زوجین می‌پردازد. برنامه دیوار شیشه‌ای یک مستند رادیویی با محوریت خیانت زوجین است.

گرچه تا به امروز این موضوع دستمایه ساخت آثار رادیویی و تلویزیونی شده است، اما رادیو سلامت و برنامه دیوار شیشه‌ای تلاش کرده از زاویه‌ای دیگر به موضوع خیانت زوجین بپردازد.

در این برنامه دکتر مصطفی فروتن به عنوان روانشناس حضور دارد و به بررسی مشکلات زوجین می پردازد و راهکار در اختیارشان قرار می دهد.

در این برنامه صدای کسانی که به آنها خیانت شده یا خیانت کرده اند، پخش می‌شود و کارشناس درباره محتوای حرف‌هایشان، صحبت می‌کند و موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد. در واقع  کارشناس در فواصل صحبت‌های زوجین وارد بحث می‌شود تا جزییات زندگی زوجین برای شنوندگان بررسی شود و راهکار ارائه شود. هر جمعه موارد مختلف در برنامه مورد شنیده و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار