کد خبر: 1120571
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای کرج گفت: به خط پایان دست درازی در منابع طبیعی، تخریب باغات، نابودی حیات وحش، گونه‌های نادر گیاهی و جانوری رسیده‌ایم.

جواد چپردار در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: برقراری ردیف بودجه برای مطالعه و تاسیس اولین اکو پارک حیات وحش جامع با پتانسیل‌های گیاهی، جانوری و منابع طبیعی در کلانشهر کرج خبر فوق العاده‌ای بود که در کمیسیون تلفیق و بررسی متمم بودجه مطرح شد و به پشتوانه اتفاق آرا و با هدف  تکمیل اقدامات قبلی مدیریت شهری به تصویب رسید.

وی پتانسیل‌های سرشار منابع طبیعی و ویژگی باغ شهری بودن کرج را از دلایل ایجاد این اکو پارک عنوان کرد و افزود: خوشبختانه عزم مدیریت شهری در این خصوص جدی است و قطعا با استفاده از توان نیروهای بومی می‌توانیم به ثبت این پروژه ملی امیداوار باشیم.

چپردار تصریح کرد: تاسیس اکو پارک جامع حیات وحش با بهره مندی منابع طبیعی، دامنه سرسبز و قله‌های رفیع البرز، رودخانه زلال کرج، نژادهای ارزشمند حیوانات بومی و گونه‌های متنوع گیاهی، بی تردید سرمایه‌های نادر و گنج بی بدیلی است که تفرجگاه مردم و امانت‌های متعلق به نسل های آینده را حفظ و ماندگار می‌کند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی بیان کرد: به خط پایان دست درازی در منابع طبیعی، تخریب باغات، نابودی حیات وحش، گونه‌های نادر گیاهی و جانوری رسیده‌ایم و راهی جز آشتی با طبیعت برای مدیریت شهری باقی نمانده چون این کلانشهر هوای تازه می‌خواهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار