کد خبر: 1067004
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶

استقلال و سپاهان در شروع هفته سوم لیگ برتر، دیروز با برتری مقابل تراکتور و هوادار سومین برد متوالی شان را جشن گرفتند.
هفته سوم لیگ برتر فوتبال دیشب با انجام چهار بازی آغاز شد، شبی که ورزشگاه آزادی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، میزبان استقلال و تراکتور بود، از همان سوت شروع سید رضا مهدوی، با برتری‌ای که استقلال در جریان بازی به دست آورد، توپ در دقایق بیشتری از زمان مسابقه در نیمه اول روی دروازه محمدرضا اخباری و تراکتور در گردش بود، البته این برتری تنها تا پشت محوطه جریمه تیم فیروز کریمی پیش می‌رفت و فقدان یک هافبک هجومی و بازی‌ساز در میانه زمین استقلال، سبب شد موقعیت مناسبی برای کوین یامگا و ارسلان مطهری در خط حمله فراهم نشود و آبی پوشان بیشتر روی ضربات ایستگاهی و شوت‌های از پشت محوطه جریمه برای رسیدن به دروازه تراکتور برنامه ریزی کنند. تنها موقعیت استقلال هم در این نیمه روی یک شوت از راه دور به دست آمد که اخباری اجازه نداد ضربه وریا غفوری از خط دروازه رد شود.
نیمه دوم را هم استقلالی‌ها برتر شروع کردند و در دقیقه ۵۴ توانستند به گل برسند. ارسلان مطهری کرنر ارسالی از سمت چپ را با یک ضربه سر دیدنی از داخل شش قدم وارد دروازه تراکتور کرد تا نتیجه یک بر صفر شود. البته در دقیقه ۶۹ استقلالی‌ها با توجه به یک ضربه پنالتی که با خطای علی فتحی مدافع تراکتور روی وریا غفوری به دست آورده بودند، می‌توانستند اختلاف را به دو گل برسانند، اما ضربه پنالتی غفوری برای دومین هفته متوالی به گل تبدیل نشد تا اختلاف همان یک گل بماند.
فشار تراکتور در ۲۰ دقیقه آخر بازی هم ثمری برای فیروز کریمی و شاگردانش نداشت تا در نهایت استقلال یک بر صفر تراکتور را شکست دهد و با کسب سومین برد، در پایان هفته سوم ۹ امتیازی شود.
در دیگر بازی‌های دیروز سپاهان هم با برتری یک بر صفر مقابل هوادار، مانند استقلال سومین برد متوالی را کسب کرد، نفت مسجد سلیمان یک بر صفر پدیده را شکست داد، فجر شهید سپاسی هم ۲ بر صفر صنعت نفت را برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار