کد خبر: 997567
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵
دو زورگیر خشن که در پوشش مسافر خودروی رانندگان را سرقت می‌کردند، بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۱:۳۰ بامداد دوشنبه ۱۸‌فروردین‌ماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش سرقت خودرواش را اعلام کرد. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در محل حاضر شدند و در این باره تحقیق کردند. شاکی که مردی ۴۰‌ساله بود، گفت: من با خودروی سواری پرایدم مسافرکشی می‌کنم. لحظاتی قبل در بزرگراه آزادگان به مقصد میدان فتح دو مرد که یکی از آن‌ها حدوداً ۲۸‌ساله و دیگری هم ۳۰‌ساله بود را به عنوان مسافر سوار کردم. وقتی به محل خلوتی رسیدم ناگهان آن‌ها چاقو کشیدند و خواستند که ماشینم را به آن‌ها بدهم. فهمیدم که در دام زورگیران گرفتار شده‌ام. آن‌ها با تهدید من را مجبور کردند که توقف کنم و سپس من را بیرون انداخته و پراید سفیدرنگم را سرقت کردند.

بعد از مطرح شدن شکایت مشخصات خودرو و سارقان در اختیار تیم‌های گشت پلیس قرار گرفت تا اینکه ساعتی بعد مأموران پلیس هنگام گشت‌زنی در خیابان فلاح خودروی سرقت شده را هنگام عبور مشاهده و بعد از متوقف کردن آن راننده ۲۸‌ساله‌اش را بازداشت کردند. مأموران در اولین گام در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه چاقو و اوراق خودرو، متعلق به خودروی سرقتی دیگر را کشف کردند. وقتی مأموران با مالک اوراق کشف شده تماس گرفتند او هم گفت که در دام دو زورگیر گرفتار شده و خودرواش سرقت شده است.

متهم در اولین بازجویی‌ها به سرقت سریالی خودرو‌ها به شیوه مسافرنما اعتراف کرد و مشخصات همدستش خودش را هم در اختیار پلیس گذاشت. با اطلاعاتی که متهم در اختیار مأموران گذاشت همدست وی هم بازداشت و در بازرسی از مخفیگاهش مقدار زیادی اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ ایوب صالحی، رئیس کلانتری‌۱۴۹ امامزاده حسن گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی به این شیوه اعتراف کرده‌اند و تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر آن‌ها ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار