کد خبر: 993596
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
ناکامی مأموران پلیس در شناسایی عاملان قتل مرد بازنشسته موجب شد اولیای‌دم درخواست دیه از بیت‌المال را مطرح کنند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، روز هشتم فروردین‌سال‌۹۶ بود که بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس مأموران پلیس از قتل مرد میانسالی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در بیمارستان شهدای هفتم تیر با جسد مرد ۵۹‌ساله‌ای به نام ابراهیم روبه‌رو شدند که با اصابت چاقو به قتل رسیده‌بود. بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل رهگذرانی پیکر نیمه جان مقتول را کنار جوی آبی حوالی افسریه پیدا کردند و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌کنند.

یکی از اعضای خانواده مقتول به تیم جنایی گفت: پدرم بازنشسته است و صبح امروز با خودروی پرایدش از خانه بیرون رفت تا اینکه ساعتی قبل در حالی که به سختی حرف می‌زد به ما تلفن زد و گفت دو مرد جوان او را با چاقو زخمی و خودرواش را سرقت کرده‌اند.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد عاملان قتل دو مرد سارق ناشناس هستند که پس از حادثه خودروی مقتول را سرقت کرده‌اند. مأموران در تحقیقات بعدی خودروی مقتول را حوالی پاکدشت کشف کردند که مشخص شد سارقان پس از سرقت پول‌های داخل خودرو و لوازم داخل آن خودرو را در مکانی خلوت رها کرده‌اند.

چند روز قبل در حالی که نزدیک به دو‌سال از حادثه گذشته است و مأموران پلیس هم هیچ ردی از قاتلان فراری پیدا نکرده‌اند، اولیای‌دم به دادسرای امور جنایی تهران رفتند و برای قتل مرد بازنشسته درخواست دیه از بیت‌المال کردند. پس از درخواست اولیای‌دم پرونده به دستور قاضی غلامی، بازپرس شعبه‌سوم به دادگاه یک کیفری استان تهران ارجاع شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار