کد خبر: 987092
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
اگر قصد دارید با هزینه‌ای اندک برندتان دیده شود؛ هدایای تبلیغاتی بدهید. ما در این مقاله به شما می‌گوییم که چرا ساعت تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی، انتخاب درستی است.

هدایای تبلیغاتی، کارت ویزیت شرکت شما

 

هدایای تبلیغاتی می‌توانند راهی برای بیشتر دیده شدن برند شرکت‌ها باشند؛ اما این نکته را نباید فراموش کرد که اگر در زمان و مکان نامناسب ارائه شود؛ یا اینکه در انتخاب محصولی که به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود سنجیده عمل نشود، ممکن است بازدهی ان کاهش یابد.

هدایای تبلیغاتی باید در زمان‌های خاصی، حداقل هر سال یک بار به افراد داده شوند؛ که مناسبت آن در ذهن آنها بماند. هدایای تبلیغاتی مناسب می‌تواند به عنوان کارت ویزیت شرکت نیز عمل کند؛ بدین صورت که در آن اطلاعات لازم شرکت (لوگوی شرکت، آدرس، وب‌سایت و ...) نوشته می‌شود؛ و البته دیگر نگرانی از بابت گم شدن آن مثل کارت ویزیت وجود ندارد.

در ادامه مطلب مزایای استفاده از ساعت دیواری تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی به هنوان هدیه به اختصار بیان می‌شود.

هدایای تبلیغاتی، کارت ویزیت شرکت شما

H2: ماگ تبلیغاتی

Alt : ماگ تبلیغاتی | description : لیوان تبلیغاتی

مطالعه‌ای که در Sage World انجام شد، نشان داد که 57 درصد از مردم قادر به یادآوری یک برند در ماگ‌های تبلیغاتی خود بودندغ در حالی که همین افراد فقط قادر به یادآوری 32 درصد برندها در تبلیغات رادیویی و 28 درص برندها در تبلیغات تلویزیونی بودند. پس ماگ تبلیغاتی می‌تواند انتخاب سنجیده‌ای باشد.

دقت در نوع محصولی که به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود بسیار مهم است؛ و بهتر است با توجه به حوزه فعالیت شرکت انتخاب‌ شود. به طور مثل  برای شرکت‌های تولیدکننده چای و قهوه، ماگ تبلیغاتی گزینه مناسبی برای هدیه است؛ چون یکی از ملزومات آنها است؛ و هر روز افراد برای نوشیدن چای و قهوه ناچار به استفاده از آن هستند؛ و مدام لوگوی شرکت را بر روی آن می‌بینند.

H3: چهار دلیل عمده برای استفاده از ماگ به عنوان هدیه تبلیغاتی

کاربردی بودن: بیشتر از 83 درصد افراد هر روز قهوه و چای می‌نوشند؛ لذا ماگ تبلیغاتی گزینه‌ای است که به دلیل استفاده زیاد افراد می‌تواند بسیار مناسب باشد.

ماندگاری و دوام: اگر جنس ماگ تبلیغاتی از نوعی باشد که به راحتی شکسته نشود؛ سال‌ها می‌تواند ماندگار بماند و به عنوانی تبلیغی مداوم برای شرکت ایفای نقش کند.

همه پسند بودن: اگر کالایی مثل تی‌شرت یا کلاه را هدیه بدهیم؛ به دلیل اینکه این‌ موارد از وسایل شخصی است و مستقیما با سلایق افراد مرتبط است، شاید خیلی مورد استفاده نباشد؛ اما ماگ تبلیغاتی به این صورت نیست و می‌تواند به سادگی مورد علاقه افراد بیشتری قرار بگیرد.

در دسترس بودن: یک ماگ تبلیغاتی را همه جا می‌توان با خود برد. مثلا سرکار یا در سفر.

هدایای تبلیغاتی، کارت ویزیت شرکت شما

H2: ساعت تبلیغاتی

Alt : ساعت دیواری تبلیغاتی |  Desc : ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی می‌تواند از انواع هدایای تبلیغاتی مناسب در شرایط مختلف باشد و کالایی است که اکثر افراد آن را می‌پسندند و ناگزیر به استفاده از آن هستند.

H3: در مورد ساعت تبلیغاتی می‌توان به نکات زیر توجه کرد

هدیه دادن اگر با هدف قابل رویت بودن آن در هر زمان و توسط هر کسی باشد، ساعت تبلیغاتی گزینه مناسبی است؛ چون در روز افراد چندین بار به آن نگاه می‌کنند و با هر بار دیدن، لوگوی شرکت را هم نظاره می‌کنند.

در هنگام هدیه دادن باید به این نکته توجه داشت که افراد مورد نظر چه کسانی هستند. با توجه به سن و جایگاه افراد، انتخاب هدایا متفاوت است. برای مثال اگر مقصود شرکت‌ها هستند، ساعت تبلیغاتی از مناسب‌ترین گزینه‌ها است؛ چون به طور هم‌زمان مورد استفاده جمعی از افراد قرار می‌گیرد.

ساعت انواع مختلفی دارد مثل رومیزی یا دیواری، که هر کدام از این‌ها به نوعی در معرض دید قرار می‌گیرند؛ مثلا اگر دیواری باشد قابلیت رویت افراد بیشتری است.

پس با توجه به موارد بیان شده ماگ تبلیغاتی و ساعت تبلیغاتی با توجه به کاربردهای متعدد و مورد توجه بودن، می‌توانند از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب باشند.

در آخر اینکه، در هر صنعتی که فعالیت دارید، این را بدانید که برند شما همه چیز است و برای دیده شدن آن لازم است راه‌های مختلفی را به کار بگیرید. هدف شرکت اسکار ارائه با کیفیت انواع هدایای تبلیغاتی اعم از ساعت و ماگ تبلیغاتی با بهترین قیمت، برای کمک به شما در رسیدن به موفقیت و دیده شدن برندتان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار