کد خبر: 984862
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
امام جمعه موقت سنندج
امام جمعه موقت سنندج گفت: شهید سردار سلیمانی الگوی واقعی شجاعت، شهامت، دشمن‌ستیزی و ولایت‌مداری بود و در طول 40 سال جهاد در راه خدا و مبارزه برای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی نقش مهمی در شکست اهداف و توطئه‌های دشمنان داشت.

ماموستا سیداحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، با تسلیت شهادت سردار سلمانی، اظهار کرد: شهادت این سردار رشید اسلام از اتفاقات بسیار تلخی بود که طی چند روز اخیر امت اسلامی را به شدت داغدار کرد.

وی اذعان کرد: دشمنان باید بدانند با ترور و ریختن خون سردار سلیمانی نمی‌توانند مسیر استکبارستیزی ملت ایران را سد کنند و راه این سردار شهید و همرزمانش همچنان ادامه خواهد داشت.

به گفته این روحانی اهل سنت، خون پاک شهید سلیمانی خون تازه‌ای در جبهه مقاومت جاری خواهد کرد و مرگ امریکا و ایادی آن را نزدیک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شهید سردار سلیمانی الگوی واقعی شجاعت، شهامت، دشمن‌ستیزی و ولایت‌مداری بود و در طول 40 سال جهاد در راه خدا و مبارزه برای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی نقش مهمی در شکست اهداف و توطئه‌های دشمنان داشت.

ماموستا حسینی تصریح کرد: این مجاهد خستگی‌ناپذیر در عرصه جهاد مقاومت و ولایت‌مداری چه در آغاز جنگ تحمیلی و چه بعد از آن هرگز از مسیر و خط رهبری و ولایت فاصله نگرفت و بلاخره مزد سال‌ها مجاهدت را با شهادت از خداوند بارک و تعالی گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر