کد خبر: 984209
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان :
جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل 470 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در عملیات ضربتی ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسین حسین زاده" با بیان این خبر اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی رصد دقیق محور خاکی منطقه شرق استان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا مشکوک و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده با خودرو اقدام به فرار می کند.

وی افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و در یک اقدام هوشمندانه و ضربتی آن را متوقف می کنند که در این عملیات مقدار 470 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار که این مقدار مواد را از مرزهای شرقی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند خبر داد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند اظهار داشت: انتقال این مقدار مواد مخدر می توانست جوانان بسیاری را در کشور آلوده کند که به حمد الله با هوشیاری و اشرافیت بالای ماموران همیشه در صحنه نیروی انتظامی قاچاقچیان در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار