کد خبر: 983088
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
سرمربی ایتالیایی در آخرین اظهارنظرش درباره بازگشت به استقلال و شروط مطرح شده از سوی او برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان، مسوولان باشگاه استقلال را دروغگو خواند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: آندرا استراماچونی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به شدت از رفتار باشگاه استقلال انتقاد کرد و نوشت: "آن‌ها از همان روز نخست برای ما مشکل ساز شدند. در نخستین بازی بدون مترجم ماندم. آن‌ها هرگز از یک روش مناسب برای پرداخت حقوقم استفاده نکردند و باعث شدند در ایتالیا با مشکل روبرو شوم. آن‌ها به بازیکنان و من دروغ گفتند. آن‌ها پول خانه‌ام تا را نوامبر پرداخت کرده بودند در حالی که گفته بودند کامل پرداخت شده است".

سرمربی ایتالیایی در ادامه نوشت: "آن‌ها هرگز از فدراسیون نخواستند بازی ما را به خاطر حضور ملی پوشان در تیم ملی به تعویق بیندارند، اما بازی‌ها زمانی که ما نسبت به حریفان در شرایط بهتری بودیم به تعویق می‌افتاد. زمانی که من تاکید می‌کردم می‌خواهم کشور را ترک کنم آن‌ها خوشحال بودند و جشن می‌گرفتند. آن‌ها به مردم می‌گفتند دوست ندارند من استقلال را ترک کنم و از این موضوع باخبر نبودند، اما پنج ماه پیش آن را می‌دانستند. آن‌ها سعی کردند بگویند به خاطر تیم دیگری باشگاه را ترک کردم، اما آن صحت ندارد. آن‌ها سعی کردند بگویند من به خاطر پول تیم را ترک کردم، اما این موضع‌ها واقعیت ندارد.

استراماچونی اضافه کرد: "آن‌ها زمانی که متوجه شدند برخی از مدیران ارشد سعی در برگرداندن من دارند گیج و آشفته شدند. آن‌ها فردی را از داخل باشگاه مستعفی اعلام کردند، در حالی که آن فرد هنوز در تمامی تعاملات رسمی باشگاه با وکلای من حضور دارد. آن‌ها اعلام کردند من خواستار خانه دیگری شدم که این موضوع نیز صحت ندارد. آن‌ها گفتند من پول بیشتری می‌خواهم که این قضیه هم واقعیت ندارد. آن‌ها موجب شدند وکیلم به‌خاطر رفتار فریبکارانه شان استعفا بدهد. آن‌ها تمام تلاش خود را کردند تا من برنگردم و تلاش می‌کنند شخصیت من را نزد هواداران و مردم تخریب کنند، همچون کاری که با همکارانم و به تازگی برخی بازیکنان انجام داده‌اند".

سرمربی ایتالیایی در پایان نوشت: "من بار‌ها از آن‌ها خواستم تا یک نشست خبری بگذارند تا واقعیت را برای مردم توضیح دهم، اما مخالفت کردند. اکنون یک نفر به آن‌ها نشان دهد که راه درست برای پرداخت وجود دارد. ما می‌توانیم از همه مشکلات را پشت سر بگذاریم و من حاضر هستم تا به تیم برگردم. آن‌ها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردند تا با آبرویم بازی کنند. آن‌ها نمی‌خواستند آن‌جا باشم و نمی‌خواستند برگردم. نمی‌دانم مربی خوبی هستم یا نه، اما مطمئنم انسان صادقی هستم".

به گزارش ایسنا، اظهارات جدید استراماچونی در حالی است که باشگاه استقلال با ارائه ایمیلی از سرمربی ایتالیایی اعلام کرده است که او برای بازگشت شروط ۱۱ گانه‌ای گذاشته است. شروطی که اکنون سرمربی سابق استقلال آن‌ها را جعلی می‌خواند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار